Utøya ❤️

M

My heart

Guest
Da har jeg sett utøya filmen på kino i kveld..
Meget sterk film, og meget godt skuespill.

Føler sterkt med alle ungdommene som måtte oppleve dette helvete.
 
Har lyst til å se den jeg og :Heartred
 
Er så redd for at den er for sterk, men jeg må nok se den ❤
 
Jeg skal se den, men venter til jeg kan se den hjemme...
Vet det blir veldig følelsesladd for meg...
 
Jeg kan ikke se for meg å se en slik film på kino i hvert fall. Får se om det blir i det hele tatt:) er ikke så veldig interessert.
 
Ville egentlig boikotte for jeg vil ikke at ABB skal få noen oppmerksomhet.
Men tenker at jeg kanskje ikke skal boikotte likevel, med tanke på alle ungdommene det faktisk handler om:Heartred
 
Ville egentlig boikotte for jeg vil ikke at ABB skal få noen oppmerksomhet.
Men tenker at jeg kanskje ikke skal boikotte likevel, med tanke på alle ungdommene det faktisk handler om[emoji813]red
Terroristen har ikke noen plass i filmen. Ser ham såvidt på avstand en gang eller mulig to.

Denne filmen handler om ungdommene og deres opplevelse.

Jeg syns den var verdt å se.
 
Ser ikke slike filmer, fordi de ofte legger fokus på et sted og viser fra en side, husker jeg så nokasfilmen og ble irritert av hele greia, syns ikke man skal lage sånne filmer i det heletatt egentlig.
 
Jeg vil også se den men må nok vente til jeg kan se den hjemme. Gråter lett så det vil jeg unngå under denne filmen i ofentligheten[emoji17]
 
Jeg tror ikke at jeg kommer til å se den. Har en søster som var der i alle år, men som ikke fikk dra det året pga sjefen trengte hun på jobb. Så utrolig glad for det! Men det å se min egen søster ha det så vondt av å miste så mange venner og kjente var helt grusomt... Hun ble aldri den samme, og det gjelder mange andre rundt omkring i Norge også.

Men til tross for at jeg ikke orker å se filmen er jeg enig i: Vi må aldri glemme:Heartred
 
Back
Topp