Utålmodig i dpo land ;D

Hehe[emoji4][emoji23] Ja, venting er bare tull i vår alder[emoji23][emoji23](ser du at jeg klarte å unngå å skrive gammel?)[emoji23]
Fant gravid bilder å jeg[emoji4] fy å svær jeg var[emoji23][emoji23]
Haha. [emoji28] du er jammen flink til å holde deg unna ordet gammel! Nei, ferdig med å vente nå altså [emoji52] mannen mente at det går fint å ikke bli gravid de første 6pp ene... heh.. er på 4 nå.. [emoji28][emoji28] ååå, skulle gjerne sittet å sett på alle bildene sammen med deg nå [emoji7][emoji3][emoji16][emoji28] men da tror jeg at jeg hadde blitt litt misunnelig når jeg var kommet hjem igjen [emoji28] hehe
 
Haha. [emoji28] du er jammen flink til å holde deg unna ordet gammel! Nei, ferdig med å vente nå altså [emoji52] mannen mente at det går fint å ikke bli gravid de første 6pp ene... heh.. er på 4 nå.. [emoji28][emoji28] ååå, skulle gjerne sittet å sett på alle bildene sammen med deg nå [emoji7][emoji3][emoji16][emoji28] men da tror jeg at jeg hadde blitt litt misunnelig når jeg var kommet hjem igjen [emoji28] hehe
De mannfolka[emoji23] vi er på pp6 nå.. kjenner jeg er veldig utålmodig. Guttene satt på pp1 og pp4. Men de første mnd vi prøvde så kom det ting i veien så blei lite sex rundt el så kanskje jeg kan regne ut at vi er i pp4 nå i stedet[emoji23][emoji23]
Bare å komme[emoji23][emoji4][emoji4]
 
De mannfolka[emoji23] vi er på pp6 nå.. kjenner jeg er veldig utålmodig. Guttene satt på pp1 og pp4. Men de første mnd vi prøvde så kom det ting i veien så blei lite sex rundt el så kanskje jeg kan regne ut at vi er i pp4 nå i stedet[emoji23][emoji23]
Bare å komme[emoji23][emoji4][emoji4]
I wish! Men jeg må sette meg å skrive jobbsøknad som har frist i morgen... det synes jeg er vanskelig! Synes det er vanskelig å selge meg selv
 
Ooooh [emoji2] det er slitsomt å pakke, men veldig gøy når man vet man skal inn i eget hjem [emoji2] ok, hva betyr det at det kom sånn brunaktig? Festevlødning? [emoji3][emoji3][emoji3]
Jaa det er digg! :D har fått masse hjelp, så vi sover faktisk første natta i huset nå ;)
Det betyr jo at blodet ikke er ferskt... så det var neppe det at jeg hadde fått et rift pga sexen, for da ville det jo vært rødt å ferskt...
Så jeg vet ikke helt hva det var, kan sikkert være festeblødning, men jeg tviler :p kan være tr som melder ankomst veldig tidlig :p time will show :)
 
Jaa det er digg! :D har fått masse hjelp, så vi sover faktisk første natta i huset nå ;)
Det betyr jo at blodet ikke er ferskt... så det var neppe det at jeg hadde fått et rift pga sexen, for da ville det jo vært rødt å ferskt...
Så jeg vet ikke helt hva det var, kan sikkert være festeblødning, men jeg tviler [emoji14] kan være tr som melder ankomst veldig tidlig [emoji14] time will show :)
Nei.. ikke TR.. du må nekte! Hehe. Oi! Første natt et sååå spennende [emoji2] sov du godt? Husker jeg våknet og ikke skjønte hvor jeg var [emoji28] men veldig deilig!
 
I dag må jeg klappe meg selv på skulderen: 10 dpo og har ikke testet enda! :D Skal faktisk vente helt til mandag om ikke tr kommer først!
 
Nei.. ikke TR.. du må nekte! Hehe. Oi! Første natt et sååå spennende [emoji2] sov du godt? Husker jeg våknet og ikke skjønte hvor jeg var [emoji28] men veldig deilig!
Har ikke sovet så godt :D var vanskelig å sovne, var så våken åsså lå jeg å tenkte på alt jeg skulle gjøre idag :p å når jeg sovna så våkna jeg sikkert en gang i timen :p men det blir sikkert bedre i natt som kommer :)
 
Har ikke sovet så godt :D var vanskelig å sovne, var så våken åsså lå jeg å tenkte på alt jeg skulle gjøre idag [emoji14] å når jeg sovna så våkna jeg sikkert en gang i timen [emoji14] men det blir sikkert bedre i natt som kommer :)
Åja. Så teit da [emoji57] men godt dere har hele helga [emoji2]
 
Jaa det er digg! :D har fått masse hjelp, så vi sover faktisk første natta i huset nå ;)
Det betyr jo at blodet ikke er ferskt... så det var neppe det at jeg hadde fått et rift pga sexen, for da ville det jo vært rødt å ferskt...
Så jeg vet ikke helt hva det var, kan sikkert være festeblødning, men jeg tviler [emoji14] kan være tr som melder ankomst veldig tidlig [emoji14] time will show :)

De mannfolka[emoji23] vi er på pp6 nå.. kjenner jeg er veldig utålmodig. Guttene satt på pp1 og pp4. Men de første mnd vi prøvde så kom det ting i veien så blei lite sex rundt el så kanskje jeg kan regne ut at vi er i pp4 nå i stedet[emoji23][emoji23]
Bare å komme[emoji23][emoji4][emoji4]
I daaaag da! Kjenner dere noe nytt i dag? [emoji2][emoji2]
 
I daaaag da! Kjenner dere noe nytt i dag? [emoji2][emoji2]
Neeei :D ingen forandringer! Hadde innflyttningsfest i går, og tok kveld ca kl 5 i natt :eek: er nok ikke helt edru enda... burde kanskje ikke drikke når vi prøver, men vi har prøvd så lenge, og jeg vil jo ikke sette livet på "vent" pga det....
Åssen går det der da? :D
 
Neeei :D ingen forandringer! Hadde innflyttningsfest i går, og tok kveld ca kl 5 i natt :eek: er nok ikke helt edru enda... burde kanskje ikke drikke når vi prøver, men vi har prøvd så lenge, og jeg vil jo ikke sette livet på "vent" pga det....
Åssen går det der da? :D
Det fortjener du virkelig [emoji2][emoji2] og dere har godt tid [emoji7][emoji7] jeg syns kanskje at det murer på kvelden.. Men det er helt sikkert ikke noe [emoji28] men kan jo håpe! Hehe. Vet liksom ikke hva som skulle være galt nå..
 
Kjenner ingenting jeg[emoji23] kanskje det er ett godt tegn siden jeg ikke kjente noe de første ukene de forrige gangene[emoji23]
Kanskje [emoji2] vi er jo forskjellige alle sammen.. noen ganger føler jeg at jeg merker noe... Men så er det bare luft [emoji28][emoji28] tror jeg..?
 
Det fortjener du virkelig [emoji2][emoji2] og dere har godt tid [emoji7][emoji7] jeg syns kanskje at det murer på kvelden.. Men det er helt sikkert ikke noe [emoji28] men kan jo håpe! Hehe. Vet liksom ikke hva som skulle være galt nå..
Ja vi har jo forsåvidt det :p
Åååå får håpe det murrer pga en liten spire da! :D
 
Ja vi har jo forsåvidt det [emoji14]
Åååå får håpe det murrer pga en liten spire da! :D
LoL.. murer... [emoji28] jeg tror egentlig ikke at det er noe der.. iallefall så har jeg bestemt meg for å tenke at det sikkert ikke er noe.. før motsatte er bevist. Da blir jeg kanskje ikke sååååååå skuffa om jeg får blenda satser på at dere hadde en skikkelig gøy fest! Vi har ikke hatt innflyttningsfest ennå. Vil pusse opp de store romma først! [emoji2] ferdig med soverommet og badet. Venter på rørlegger til vaskerommet også river vi peisen før kjøkkenet skal til pers! [emoji26][emoji26][emoji2][emoji2]
 
Kanskje [emoji2] vi er jo forskjellige alle sammen.. noen ganger føler jeg at jeg merker noe... Men så er det bare luft [emoji28][emoji28] tror jeg..?
Jeg har bestemt meg for å ikke få forhåpninger denne gangen her. Så kjedelig når den blir negativ og du har følt all slags symptomer.
 
Back
Topp