Utålmodig i dpo land ;D

Er bare 2 dpo og denne gangen kjenner jeg at jeg er utålmodig[emoji23] har vel ikke no symptomer enda men har følt meg veldig underlig i magen i dag[emoji23] annerledes enn det pleier.. mwn mulig bare innbilning[emoji23]
 
7 dpo. Utålmodig ja[emoji14] Men har bestemt meg for å drøye testingen så lenge som mulig. Merker ikke noe særlige symptomer.
 
Hehe! Begynte å teste 5DPO fordi det er det eneste som lindrer testetrangen, har fått flere streker, startet allerede 6DPO, men er så mye rart med dem så er usikker på om det kanskje er kjemisk :) kjenner faktisk litt små stikking i ny og ne, men ikke stort, 8DPO
 
Hehe! Begynte å teste 5DPO fordi det er det eneste som lindrer testetrangen, har fått flere streker, startet allerede 6DPO, men er så mye rart med dem så er usikker på om det kanskje er kjemisk :) kjenner faktisk litt små stikking i ny og ne, men ikke stort, 8DPO
Du har ikke prøvd med en annen type test da? Får håpe det blir babystrek hos deg! :D
 
Er også ca 8 dpo (tester ikke EL så vanskelig å vite sikkert). Hatt lite symptomer denne pp, men hadde skikkelig tak i høyre side i nedre mageregion for et par dager siden og idag kom det litt rosa utflod på papiret [emoji51] Hadde bare et par cb digital liggende så kjøpte en pakke med first response 6 days sooner før i dag dersom testetrangen blir for sterk i løpet av helgen.
 
Jeg er ikke i dpo-lang engang og jeg er utålmodig nå[emoji23] Uff hvordan skal dette gå.....[emoji28]
 
Hei!
Jeg er 5 DPO og føler at jeg kjenner symptomer hele tiden... hehe.. hvis det ikke er innbildning, så hadde jeg en slags murring i høyere side nederst i magen.. Kanskje jeg håper for mye spennende å lese om fler med samme symptomer?
 
Er også ca 8 dpo (tester ikke EL så vanskelig å vite sikkert). Hatt lite symptomer denne pp, men hadde skikkelig tak i høyre side i nedre mageregion for et par dager siden og idag kom det litt rosa utflod på papiret [emoji51] Hadde bare et par cb digital liggende så kjøpte en pakke med first response 6 days sooner før i dag dersom testetrangen blir for sterk i løpet av helgen.
Der høres jo lovende ut da! :D blir spennende å se når du tester, må få høre når du har gjort det :p
 
Hei!
Jeg er 5 DPO og føler at jeg kjenner symptomer hele tiden... hehe.. hvis det ikke er innbildning, så hadde jeg en slags murring i høyere side nederst i magen.. Kanskje jeg håper for mye spennende å lese om fler med samme symptomer?
Jeg føler også at jeg kjenner symptomer hele tiden :D som jeg har gjort hver pp, så jeg prøver å tenke at det sikkert er sånn hos meg uansett om jeg er gravid eller ikke :p
 
Jeg føler også at jeg kjenner symptomer hele tiden :D som jeg har gjort hver pp, så jeg prøver å tenke at det sikkert er sånn hos meg uansett om jeg er gravid eller ikke :p
Å! Æsj, ikke lett dette altså.. jeg tror ikke jeg jeg har følt det sånn før? Men nå har jeg lest så mye om det.. så kanskje det er derfor [emoji28] føler nesten at det er litt kaldere der på siden... hvis du skjønner? Hva slags symptomer kjenner du?
 
Å! Æsj, ikke lett dette altså.. jeg tror ikke jeg jeg har følt det sånn før? Men nå har jeg lest så mye om det.. så kanskje det er derfor [emoji28] føler nesten at det er litt kaldere der på siden... hvis du skjønner? Hva slags symptomer kjenner du?
Åh, det har jeg aldri hørt om før ;o
Har hatt litt stikkinger i magen, samt litt murringer i korsryggen, irritabel, hodepine, samt at jeg føler meg litt uvel/kvalm :p
 
Ehh... kanskje jeg er helt på jordet.. Men kanskje det er det samme som murring? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det [emoji14] men kjenner ikke så mye i korsryggen annet enn at jeg alltid er litt stiv der..
 
Ehh... kanskje jeg er helt på jordet.. Men kanskje det er det samme som murring? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det [emoji14] men kjenner ikke så mye i korsryggen annet enn at jeg alltid er litt stiv der..
Nånår jeg gikk på do var det liiiten antydning til blod på papiret...lyserosa/lysebrunt....men de siste mnd har jeg brukt å spotte noen dager før mensen kommer... så det er vel den som er på tur da :(
 
Åh! Så spennende! Håper virkelig det ikke er dumme TR som er på vei [emoji58] skal du teste snart eller?
 
Åh! Så spennende! Håper virkelig det ikke er dumme TR som er på vei [emoji58] skal du teste snart eller?
Ifølge FF så kommer mensen på tirsdag.... og de siste mnd har jeg spotta 1 og 2 dager før tr, og idag er det 3 dager, så det er nok neppe noen spire denne pp heller. Hvis det evt er en festeblødning så er det vel ikke vits å teste enda? Har jo litt lyst å kjøpe en test og ta den idag....
 
FF? Det er kanskje litt tidlig.. jeg har lyst å teste nå.. Men vet jo at det er aaalt for tidlig.. er så utålmodig jeg! Føler også at det er på tide at det skjer snart.. med tanke på alderen min.. er "bare" 33... [emoji85] tok EL tester og fikk 2 positive 2 dager etterhverandre, så vet iallefall at EL var der og at det er gode sjangser!
 
Back
Topp