Ustabil mens etter fødsel?

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Flere som har ustabel mens etter fødsel? Jeg har fått igjen mensen men nå er jeg 14dager på overtid[emoji44] Å jeg er ikke gravid for jeg steriliserte meg etter fødsel så håper ikke det ble gjort en «dårlig» jobb der for å si de sånn[emoji23][emoji85]
 
Samme her. Går og venter..tror jeg må ta en test for begynner å bli litt småstressa. Har ikke orket å begynne på p piller igjen da jeg opplevde at migreneturene ble færre og sinnstemningen generelt ble bedre etter at jeg slutta. Brukt annen prevensjon da, for er virkelig ikke klar for nummer to!!!:nailbiting:
 
Samme her! Skyklusdag 55 (!) her nå. Begynnende spotting her om dagen, meeen så ga det seg igjen. Ingen mens i sikte.
Får vel ta en test snart, TR dukker jo gjerne opp om jeg tester :p
 
Fikk mensen da lille var 16 uker, regnet med den kom igjen (som vanlig) 4 uker senere for menssmertene som kommer rett før mensen kom. Men nå er smertene gått bort og ingen mens. Luuuuurer på å teste, men siden vi fikk lille ved IVF så er det nok bare syklusene som er på styr ennå [emoji23]
 
Ja, jeg var "ferdig" med perioden for en uke siden, men i går blødde jeg igjen. Og jeg er IKKE gravid da vi ikke har anledning til sengekos siden det alltid er unger på soverommet vårt....
 
Min kom igår igjen, 14dager over tia.. å huuujedamei som den kom[emoji44] Håper virkelig ikke dette er som det blir fremover for da blir jeg blodfattig (beklager detaljer)
Er det normalt å få kraftigere mens etter fødsel? Ikke opplevd dette ded de 2 andre som jeg kan huske[emoji17]
 
Urgh har fremdeles ikke fått mensen her, så måtte ta en test. Var til min store lettelse negativ, men hadde vært kjekt å komme tilbake til "normalen". Ikke at det er et stort savn akkurat..o_O
 
Urgh har fremdeles ikke fått mensen her, så måtte ta en test. Var til min store lettelse negativ, men hadde vært kjekt å komme tilbake til "normalen". Ikke at det er et stort savn akkurat..o_O

Hehe, samme her! Hadde skikkelige murringer i to uker så jeg var helt sikker på at den kom, men fortsatt ingenting. Ble da hellig overbevist om at jeg var gravid igjen, men testen var negativ (og takk for det!)
 
Hehe, samme her! Hadde skikkelige murringer i to uker så jeg var helt sikker på at den kom, men fortsatt ingenting. Ble da hellig overbevist om at jeg var gravid igjen, men testen var negativ (og takk for det!)

Jeg lå våken og så for meg hvordan i alle dager det skulle gå med to så tette. Løp ned på apoteket på mandagen:nailbiting: Har gått og kjent på murringer jeg og, irriterende greier!
 
Jeg lå våken og så for meg hvordan i alle dager det skulle gå med to så tette. Løp ned på apoteket på mandagen:nailbiting: Har gått og kjent på murringer jeg og, irriterende greier!

Jeg krysset fingrene for at om jeg var gravid så var termin i januar neste år og ikke i desember i år. To barn på samme året hadde vært litt for spesielt for meg! Nei, det er noen år til vi kommer til å prøve på nestemann!
 
Jeg krysset fingrene for at om jeg var gravid så var termin i januar neste år og ikke i desember i år. To barn på samme året hadde vært litt for spesielt for meg! Nei, det er noen år til vi kommer til å prøve på nestemann!

Haha ja jeg gjorde akkurat det samme! Lå og regnet i hodet på om vi ville komme over nyttår. Ikke så mye action her for tida så har ganske god oversikt:woot:
 
Fikk mensen tidlig tilbake. Keg har alltid hatt super nøyaktig mensen. Den kommer på datoen når den skal. Omtrent i det kl bikker 00:00 til den datoen den skal komme så kommer den også.
 
Back
Topp