Usikker på om baby er frisk

Bkno0620372

Andre møte med forumet
var på oul idag , men jordmor var usikker på om alt var fint så må tilbake på lørdag , å event videre derfra.. hun kunne ikke se noe væske i magesekk , og kunne ikke se lever, nyrer og lunger , urinblære var fin, det var hjerne også , hjertet slo og lille lå å beveget seg veldig men hun hadde også benet rart til så hun lurte på om noe var galt med benet da det lå rart til!
 
var på oul idag , men jordmor var usikker på om alt var fint så må tilbake på lørdag , å event videre derfra.. hun kunne ikke se noe væske i magesekk , og kunne ikke se lever, nyrer og lunger , urinblære var fin, det var hjerne også , hjertet slo og lille lå å beveget seg veldig men hun hadde også benet rart til så hun lurte på om noe var galt med benet da det lå rart til!

Så trist at du har fått så mange usikre svar, og sitter igjen med så mange spørsmål<3 Jeg håper du skal få en positiv oppleves på lørdag. Skal du til samme jordmor eller er det en ny som skal vurdere det? Sender deg en stor klem<3
 
Jeg hadde også liten plass i livmora , noen andre som har hatt noe lignende ? Er 18 +2

Så kjedelig at det var så mye usikkerhet etter oul. Liten plass i livmor har jeg ikke hørt om, men det er vel mulig. Hun mente ikke lite fostervann?
Håper dere får beskjed om at alt ser bra ut på lørdag, noen ganger ligger de jo vanskelig til for at alt kan sees ordentlig. ❤️
 
Var fin mengde fostervann , hun nevnte at det kunne være dobbel livmor , men da skjønner jeg ikke helt hvorfor de aldri har sett det tidligere
 
Var fin mengde fostervann , hun nevnte at det kunne være dobbel livmor , men da skjønner jeg ikke helt hvorfor de aldri har sett det tidligere

Åja, sånn at du har en skillevegg i livmor?
Håper uansett du får tydeligere svar på lørdag og alt ser bra ut da :)
 
Var det en erfaren jordmor? Ikke noe gøy å få så usikre tilbakemeldinger. Syns det kanskje høres ut som at knøttet lå litt vanskelig til, siden det var såpass mye hun ikke så. Krysser fingrene for at lille har lagt seg bedre til på lørdag og at alt ser fint ut :Heartred
 
Lykke til i morgen ❤️
 
*sniker* Har ikke erfaring med de funnene der, men vet hvordan det er å bli kalt tilbake etter OUL, og det er forferdelig å gå og vente! Håper den lille bare lå i en dum stilling og at alt er bra!
 
Lykke til i morgen <3
 
Lykke til i dag! Har dere i tankene❤️
 
Back
Topp