Urolig

Rogaland

Andre møte med forumet
Etter å ha mistet 4 ganger og er nå gravid for 5 gang håper jeg at det endelig blir min tur til å bli mamma i 2017 :)

Var inne og tok morkakeprøve i går grunnet kromosomfeil i familien og pga.mange missed abortions. Blir 5 skumle dager å vente til onsdag da vi enten endelig får dele nyheten med familien eller må fjerne fosteret.
Er vel mest redd for å ha en spontanabort nå grunnet inngrepet i går

Noen andre med lignende erfaringer fra graviditet/MA/morkakeprøve?
 
Kan dessverre ikke hjelpe med erfaringer da jeg ikke har noe innenfor området.. Men vil ønske deg all lykke til. Dette kommer til å gå bra, krysser alt jeg har for deg :)
 
Etter å ha mistet 4 ganger og er nå gravid for 5 gang håper jeg at det endelig blir min tur til å bli mamma i 2017 :)

Var inne og tok morkakeprøve i går grunnet kromosomfeil i familien og pga.mange missed abortions. Blir 5 skumle dager å vente til onsdag da vi enten endelig får dele nyheten med familien eller må fjerne fosteret.
Er vel mest redd for å ha en spontanabort nå grunnet inngrepet i går

Noen andre med lignende erfaringer fra graviditet/MA/morkakeprøve?

Tror kanskje du får flere svar hvis du legger ut tråden på hovedsiden,og ikke på bildene våre ;-)
Lykke til :)
 
Etter å ha mistet 4 ganger og er nå gravid for 5 gang håper jeg at det endelig blir min tur til å bli mamma i 2017 :)

Var inne og tok morkakeprøve i går grunnet kromosomfeil i familien og pga.mange missed abortions. Blir 5 skumle dager å vente til onsdag da vi enten endelig får dele nyheten med familien eller må fjerne fosteret.
Er vel mest redd for å ha en spontanabort nå grunnet inngrepet i går

Noen andre med lignende erfaringer fra graviditet/MA/morkakeprøve?

Ingen erfaring med slik prøve. Hvordan går det?
 
Hvordan går det? Fått noen svar?
Jeg har ingen erfaring med morkakeprøve, men tar duotest nå. Har du tatt den allerede?
 
Back
Topp