Urinveisinfeksjon og forsinket menstruasjon...

DiaDem

Blir kjent med forumet
Hei!

Er ute etter andres erfaringer på dette punktet.

Bakgrunn: Regelmessig 27/28 dagers syklus. Bruker EL- tester av og på når jeg har dem, ikke denne syklusen. Kjenner i tillegg veldig godt når jeg har eggløsning (vondt nederst i magen, føles hoven i underlivet, økt sexlyst).

Aktuelt: Etter planen (Ovia) skulle jeg hatt EL 29./30. mars. Den 30. mars fikk jeg urinveisinfeksjon, med dårlig form og det som hører med. Selexid 200 mg (liten dose pga prøver) oppstartet 1. april, lindring med én gang omtrent. Lite med eggløsningssymptomer tenkte jeg, men trodde dette var pga vondt i blæra. Fikk ikke ømme pupper etter 1 uke, slik jeg pleier.

Fastforward nesten 3 uker, så sitter jeg på hytta. Graviditetstest tatt CD 28 (IKM-dagen) var negativ, det var også den jeg tok idag (CD 32). Fra igår har jeg fått ømme pupper. Ømhet nederst i magen av og på, men ingenting som skulle tilsi at jeg skal få mensen.

Noen som har vært i liknende situasjon? Er det fremdeles sjans for å være gravid? Skal jeg vente på mensen, eller er det eggløsninga som kommer først?

Har hatt UVI mange ganger før, men dette har aldri skjedd før...
 
Har dessverre ingen erfaringer med dette, men dytter opp for deg. God helg! :)
 
Back
Topp