Urinprøveglass

En tråd i '2009' startet av *LilleVinkel*, 23 Aug 2009.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. *LilleVinkel* Forumet er livet

Jeg har jo jobbet på legekontor, så må bare fortelle dere om hvor mye rart folk kommer med urinprøvene i, hold dere fast! dere blir garantert sjokka![;)]

*Skittne syltetøyglass, altså full av jordbær rester.
    *Sånne svære syltetøyglas fyllt til randen med urin.
    *Dressingflasker. Sånne plastikk dressing flasker, for eksempel thousand island.
    *Parfymeglass, og som dere sikkert skjønner kan det ikke være enkelt å få urinen på en parfymeflakse. Pluss at det oser parfyme, og urinprøvene kan desverre ikke brukes.
    *Sånne søte små barneimsdal flasker.
    *Pilleglass. Her var det også faktisk en pasient som trodde han skulle ha med avføringsprøve, så her var det stappfullt av bæsj, ikke urin.
    *Sånn smågodt boks man får på benisnstasjonen.
    *Rekebokser, som oser reker.
    *Sånn små vodkaflasker.

Hva blir det neste? Brødpose? [8D]
  2. phoebetutta Gift med forumet

*storler*[8D]
  3. Smurfekringla Gift med forumet

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg har jo jobbet på legekontor, så må bare fortelle dere om hvor mye rart folk kommer med urinprøvene i, hold dere fast! dere blir garantert sjokka![;)]

*Dressingflasker. Sånne plastikk dressing flasker, for eksempel thousand island.
    *Parfymeglass, og som dere sikkert skjønner kan det ikke være enkelt å få urinen på en parfymeflakse. Pluss at det oser parfyme, og urinprøvene kan desverre ikke brukes.
    *Pilleglass. Her var det også faktisk en pasient som trodde han skulle ha med avføringsprøve, så her var det stappfullt av bæsj, ikke urin.
    *Sånn små vodkaflasker.

Hahahaha
  4. *LilleVinkel* Forumet er livet

ORIGINAL: silros

ORIGINAL: BlessItBe

*Sånn små vodkaflasker.

Hahahaha

Haha, det skal sies at han var oppi 80 årene og litt surette :P
  5. LaMona Forumet er livet

ORIGINAL: Miss Gilmore

Å herrejesus![:o]
    Ingen skal klandre det norske folk for å mangle fantasi vertfall!

6. _Eva_ Elsker forumet

Det er skrevet vitenskapelig artikkel om akkurat dette emnet etter hva jeg har hørt..

Har hørt om folk som kommer med norgesglass fylt til randen også..

Og ene legen jeg jobber med fortalte at da han var i turnustjeneste, bad han en pasient komme med avføringsprøve ei uke seinere. Pasienten kom tilbake ei uke seinere, med ei jordmor-veske full av hele ukas avføring.. jammy!
  7. bixx Gift med forumet

Å fysj![:-] Blir sjokka over hvor mye rare folk det finnes!!! 
  8. pocahontas1 Elsker forumet

Sambo har fortalt om en i klassen hans som trodde han skulle ha med seg mye urin (noen hadde tulla med det til han, OG det var på barneskolen), så han hadde samla en 1,5 l flaske med prøve[:D][:D][:D]
  9. Bella_ Gift med forumet

ORIGINAL: Miss Gilmore

Å herrejesus![:o]
    Ingen skal klandre det norske folk for å mangle fantasi vertfall!

hahah!!
  10. Malela Gift med forumet

Utrolig bra!! At folk kan komme på alt det der er helt utrolig egentlig
  11. Usynlig Elsker forumet

Hahhahaa.. Nå må jeg le her!
    Enkelte mennesker må være litt vel trange i toppen [:)]
  12. Unnimamma91 Forumet er livet

Æsj[:-] Hehe[:)]
  13. namarie Elsker forumet

14. MotherNorth Elsker forumet

Jeg får ikke til å bruke noe annet enn de urinprøveglassene de har på apoteket! Kunne kanskje også ha brukt ett babymatglass, men ikke noe større.. [8D]

Del denne siden