uren hud :(

spenningiluften

Forelsket i forumet
Etter jeg ble gravid var det masse forandringer, og de fleste er jeg blitt vandt til. Men det at eg har fått hud som en "fjortis" er ikke noe lett å bli vandt til [&:]  Kviser og hudormer er vell ikke akkurat det vi jenter setter så stor pris på. Noen som har noen forslag til hva som hjelper? Jeg vil liksom ikke bruke masse penger på dyre renseprodukt og kremer som en kjøper hos hudklinikker, for jeg regner da med at den hudtypen jeg hadde før jeg ble gravid kommer tilbake, og at de produktene som funket for ansiktet mitt da fortsetter. Men i mellomtiden trenger jeg altså noe annet.... men hva?! [:)]
 
Prøv clearasil deep cleansing pore wash eller noe lignende, og cliniderm (pure and clean) produktene på apoteket. Hjalp meg ihvertfall [:)]
 
Har fått tips fra flere her inne som bruker Basiron, fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Tørker ut kvisene, veldig effektiv, har fungert veldig bra på meg! Og i tillegg må man være nøye med å rense huden morgen og kveld.
 
ORIGINAL: Jani

Har fått tips fra flere her inne som bruker Basiron, fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Tørker ut kvisene, veldig effektiv, har fungert veldig bra på meg! Og i tillegg må man være nøye med å rense huden morgen og kveld.


Men kan man bruke basiron når man ammer?? Står på pakken et man skal snakke me legen om det. jeg har kjøpt det men har ikke tort å prøve det enda [:-]
 
ORIGINAL: Jani

Har fått tips fra flere her inne som bruker Basiron, fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Tørker ut kvisene, veldig effektiv, har fungert veldig bra på meg! Og i tillegg må man være nøye med å rense huden morgen og kveld.


Men kan man bruke det når man ammer ? sto noen om at det kunne gå over i morsmelka.. jeg har kjøpt det men har ikke tort og prøve det enda[:-]
 
DYTTER!!!...

lurer også på om det er noe produkt som FUNKER og som man klarer å kjøpe ofte og samtidig leve..

jeg har alltid hatt en kvise eller to...
men etter graviditeten popper sinnsykt mye opp heele tiden...
går jo aldri kvisefri...
 
basiron er ikke helt bra, har prøvd den  og den hjalp ikke og jeg begynte å flasse skikkelig. de dyreste produkte  som du får kjøpt hos hupleiere er det eneste som hjelper på meg, og de hjelper bare litt. siden du ikke har noe problem til vanlig så holder det sikkert med renseproduktene du får kjøpt på apoteket eller hm. du må nesten bare prøve en type for det er så forskjellig fra person til person.
 
Jeg fikk også masse kviser allerede tidlig i graviditeten og de har jeg gått med i litt over to år, men nå er de ENDELIG borte!! Jeg har brukt både dyre og billige renseprodukter (uten merkverdig forskjell), et stoff fra Sans Scousis som pensles på hver enkelt kvise før leggetid som hjelper til å tørke ut kviser, Clerasil og hva det nå enn var alt sammen. Det hjalp litt, men fortsatt hadde jeg ca 30-50 kviser. Å bruke ansiktskrem (og ikke vanlig fuktighetskrem) gjorde en forskjell. I 4-5 mnd nå har jeg gått på Diane og Feminil p-piller som hjelper mot kviser. Det hjalp ikke mye til å begynne med, men nå er i hvertfall kvisene borte. Om det er pga p-pillene eller om gravid-hormonene er borte vet jeg ikke, men jeg håper bare ikke de kommer tilbake. Det er bare et par uker siden de forsvant.
 
Hei!
Hvis du ikke kan bruke et produkt når du ammer, har det nok med å gjøre at det går over i morsmelka og ikke er bra for babyen.
MEN da går vel produktet inn i kroppen til mor også - og er kanskje ikke så bra der heller..??!!
Et reseptbelagt hudpleieprodukt (eller lignende) kommer i hvertfall ikke på kroppen min!
 
Jeg vet ikke hvor mye kej kan "reklamere" for produkter her inne, men selv bruker jeg Shine.
100% rene, naturlige produkter uten tilsetningsstoffer av noe slag. Hele "basis" hudpleie-serien koster ca 700,-
 
Jeg nevner i tillegg at det ble forsket på en fasjonabel øyekrem kjøpt på parfymeri til 600,- og
konkludert med at innholdet var verd 17 øre... Det er merket, og IKKE kvalitet som henger sammen med prisen!
 
Jeg ser du er fra Skatval, becherta. Jeg er også trønder og har bodd på Skatval. Send meg gjærne PM for mer info om produktene (og kanskje vi kjenner hverandre?) :)
 
Har samme problemet, etter at jeg ble gravid kom det masse kviser, dem bare popper ut, både i ansiktet, på brystet og på ryggen [>:] [:'(] Og det blir ikke særlig mye bedre av å spise søtsaker og godterier, så det prøver jeg å spise minst mulig av, men de er nå der fordeom. [8|]
 
Har prøvd Basiron, den tok kvisene ganske bra, men huden ble helt knusktør og begynte å flasse av. Noe som ikke var særlig bedre. Ikke er det testet om den kan føre til misdannelser hos fosteret heller i følge legen, så jeg trur ikke at jeg tør å bruke det mer.. Men hva skal man da bruke??
 
har fått masse utslett i ansiktet å er kjempe tørr, nåken me nåke gode forslag der?
 
Back
Topp