Uren hud etter fødsel..

Føler med deg. Hilsen ufrivillig pizzatryne :p jenta er snart 5 mnd. Syns å merke at utbruddene roer seg i perioder når jeg får nok søvn. Men hvem prøver jeg å lure liksom, det blir jo ikke nok søvn på mange år til:p
 
Føler med deg. Hilsen ufrivillig pizzatryne :p jenta er snart 5 mnd. Syns å merke at utbruddene roer seg i perioder når jeg får nok søvn. Men hvem prøver jeg å lure liksom, det blir jo ikke nok søvn på mange år til:p
Snart 5 måneder her og. Huff :p Vi får vel bare innfinne oss i dette :) Haha, nei blir nok noen år til masse søvn!
 
Jeg blir kvalm av å plukke :p Så ingen fare. Haha. Jeg svimer av om jeg kutter meg litt i fingeren så :p
Hehe. Bare rens huden og gjør det du kan for å unngå mer uren hud. Håper hormonene roer seg etter en stund :)
 
Snart 5 måneder her og. Huff :p Vi får vel bare innfinne oss i dette :) Haha, nei blir nok noen år til masse søvn!
Jeg renser huden morgen og kveld og tilfører masse fukt. hjelper i alle fall så ikke huden får sår om jeg kommer borti, men uff, en tålmodighetsprøve det her!
 
ImageUploadedByBV Forum1468506716.856432.jpg
Denne bruker jeg, 1-2 ganger i uka. Drar ut alt av urenheter, kviser, hudormer osv. Blitt lin beste venn etter jeg ble gravid
 
Uren hud kommer av hormoner. Det er fremdeles masse hormonforandringer i lang tid etter et svangerskap. Så dette kommer til å gå over igjen.
 
Back
Topp