Uplanlagt graviditet

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Tok en test i dag da mensen lot vente på seg, og den var da positiv. Har allerede en på 8 mnd, så dette var absolutt ikke planlagt. Veldig usikker på alt nå, og aner ikke hva jeg skal si til mannen...
 
Det kommer til å gå strålende:) Det er 9 mnd igjen til fødsel av nr to. Da to barna blir tette i alder, så det blir hektisk i en periode, men de kommer til å få det helt supert som søsken. Min søster er 1.5 år eldre enn meg. Vi har det helt topp sammen, og hadde mye glede av hverandre som barn...
Lykke til:Heartred
 
Jeg testet positivt når storesøster var 6 måneder gammel, forstår at det er skummelt men det har gått så bra og det gjør det nok for dere også [emoji4]
Det ble 13 måneder mellom mine og det er så mye kjærlighet fra storesøster [emoji4]
Lykke til [emoji3]
 
Mi va 8 måner da eg blei gravid igjen. Også uplanlagt,men dæ har vært mest gledero_O di leker så godt ilag.å hu første av di to gjekk før neste kom så dæ gjekk veldig bra.
 
Lykke til :happy:

Her er storebror 9mnd og jeg 3mnd på vei med lillebror/søster. Det var planlagt og vi gleder oss til å se de vokse opp sammen.

Har dere snakket om flere barn? Hvordan tror du mannen tar det? :) <3
 
Tok en test i dag da mensen lot vente på seg, og den var da positiv. Har allerede en på 8 mnd, så dette var absolutt ikke planlagt. Veldig usikker på alt nå, og aner ikke hva jeg skal si til mannen...

Antar at han var like mye med på alt :)

Kjenner noen som ble gravide allerede 3 mnd etter fødsel. Idag er de to søsknene over 5 år og er hverandres bestevenner nærmest :)
 
Lykke til :happy:

Her er storebror 9mnd og jeg 3mnd på vei med lillebror/søster. Det var planlagt og vi gleder oss til å se de vokse opp sammen.

Har dere snakket om flere barn? Hvordan tror du mannen tar det? :) <3
Flere barn har alltid vært et ønske. Han ble først litt sjokkert, men nå gleder han seg. Jeg er jo litt teit og har testet i overkant mye den siste uken. Fikk 1-2 på CB digital på mandag, og den var 1-2 idag også, så har litt dårlig følelse på dette svangerskapet[emoji17] burde jo vært 2-3 nå
 
Flere barn har alltid vært et ønske. Han ble først litt sjokkert, men nå gleder han seg. Jeg er jo litt teit og har testet i overkant mye den siste uken. Fikk 1-2 på CB digital på mandag, og den var 1-2 idag også, så har litt dårlig følelse på dette svangerskapet[emoji17] burde jo vært 2-3 nå

Så hyggelig at han gleder seg.

Jeg har aldri tatt tester med ukesindikator så det vet jeg ikke. Håper alt er i orden. Kanskje du burde ta en vanlig test uten ukesindikator? Er denne positiv vil jeg jo tro du fortsatt er gravid.

Lykke til :)
 
Så hyggelig at han gleder seg.

Jeg har aldri tatt tester med ukesindikator så det vet jeg ikke. Håper alt er i orden. Kanskje du burde ta en vanlig test uten ukesindikator? Er denne positiv vil jeg jo tro du fortsatt er gravid.

Lykke til :)
Ja, skal gjøre det[emoji4] har en til med ukesindikator, men tørr ikke ta den
 
Back
Topp