Unormalt mye energi nå mot slutten av graviditeten

Cc mor til 2, +en i magen<3

Blir kjent med forumet
Er i uke 38 imorgen, har vært kjempe dårlig HELE svangerskapet. Men nå di siste ukene har energien kommet tilbake. Sover godt på natten, lite bekken plager, nesten ingen kynnere eller nedpress.
Skjønner ikke hvordan helsen kan snu. Er dette noe noen andre har opplevd eller hørt om noen som er i samme situasjon?
Blir litt bekymret når nedpresset og kynnere uteblir. Babyen er ellers aktiv inne i magen!
 
Tok en liten dans på soveromsgulvet i går jeg også! Bekkenet er ikke vondt lenger [emoji16][emoji16] og energien er tilbake..
Bekkenet kan stabilisere seg når hodet er festet har jeg lest. Og oppsving i energi og redebyggingstrang kan noen få like før fødsel. Samme med løs mage, kvalme osv.. mye som er normalt i et svangerskap som føles totalt unormalt [emoji28]
 
.
Er det ikke vanlig med ekstra energi kort tid før fødsel? Mener jeg har lest det :)
Tok en liten dans på soveromsgulvet i går jeg også! Bekkenet er ikke vondt lenger [emoji16][emoji16] og energien er tilbake..
Bekkenet kan stabilisere seg når hodet er festet har jeg lest. Og oppsving i energi og redebyggingstrang kan noen få like før fødsel. Samme med løs mage, kvalme osv.. mye som er normalt i et svangerskap som føles totalt unormalt [emoji28]


Ja kanskje det er normalt, er bare ikke til å tro. Når man har vært så dårlig i 8måneder:D
Så det må vell bare nytes:Heartpink Di siste ukene har jeg vært alene med barna, siden bhg og skolen er stengt, å mannen jobber hele dagen og kveldene. Så har blitt mye mere ekstra på meg, å da er det deilig med litt mere overskudd.
Håpe babyen kommer snart, selv kynnere og nedpress er borte!
 
Uke 37 her og kjenner også på mye mer energi og mye bedre form generelt. Hode er ikke festet, så mitt bekken verker fortsatt, spesielt om natten, så det er blitt mindre søvn den siste uken men likevel mye mer energi, rare greier, men absolutt deilig! :)
 
Kynnerene har roet seg de to siste dagene igjen, lite nedpress og litt mer energi kanskje..

Men bekkenet er slitsomt ut av senga, og vannet i kroppen hemmer meg en del. Er så tung. Merkes...
 
Ta vare på den gode energien, den kommer godt med fremover. :)
 
Så deilig da [emoji4] du får nyte det litt [emoji4]
 
Har egentlig energi og kjenner at redebyggingen er i kroppen. Men hjelper liksom lite når en ikke klarer gjøre noe pga ekstremt vondt bekken....
 
Back
Topp