Unne deg selv [emoji173]

Jeg har unna meg selv en dag på spa med gravidmassasje for et par helger siden. Det var dyrt men helt fantastisk! Anbefaler absolutt en dag på The Well og mother to be-behandlingen(75 min) hvis man ikke bor så langt unna Kolbotn :D

Samboeren var også med da, men han ville ikke ha noen behandling så han satt i sauna mens jeg fikk massasje. Også spiste vi lunsj der. På kvelden dro vi ut å spiste på en restaurant vi hadde lyst til å prøve i Oslo.

Så vi hadde en hel dag der vi bare kosa oss. Dette var i stede for å dra på en storbytur eller noe annet :)

Åh! Det hørtes helt fantastisk ut!!
 
Får vipper hver 4uke..kjennes og ligge på rygg så lenge, men har funnet ut at å drikke et stort glass vann rett før hjelper :) blir ikke så uvel og svimmel

Jeg går annenhver uke, så ligger ikke så lenge, men jeg synes det hjelper veldig å legge et pledd eller en pute under halve ryggen sånn litt på siden. Sånn at man ligger litt på skrå, hvis du skjønner? [emoji5] Jobber med vipper selv og har prøvd mange finurlige ting for å hjelpe gravide [emoji5]
 
Nope, har ikke noe behov for å freshe meg opp for helsepersonellet og i tida etterpå tenker jeg å daffe rundt i joggedress hjemme med god samvittighet noen uker :D Men nå skal det sies at jeg sjelden fikser på noe som helst utseendemessig, klipper håret fast hver 7. uke og that's it. Spa hørtes imidlertid deilig ut hvilken som helst dag! :happy:
 
Nope, har ikke noe behov for å freshe meg opp for helsepersonellet og i tida etterpå tenker jeg å daffe rundt i joggedress hjemme med god samvittighet noen uker :D Men nå skal det sies at jeg sjelden fikser på noe som helst utseendemessig, klipper håret fast hver 7. uke og that's it. Spa hørtes imidlertid deilig ut hvilken som helst dag! :happy:
 
Jeg går annenhver uke, så ligger ikke så lenge, men jeg synes det hjelper veldig å legge et pledd eller en pute under halve ryggen sånn litt på siden. Sånn at man ligger litt på skrå, hvis du skjønner? [emoji5] Jobber med vipper selv og har prøvd mange finurlige ting for å hjelpe gravide [emoji5]

Det var lurt [emoji4]
 
Jeg går annenhver uke, så ligger ikke så lenge, men jeg synes det hjelper veldig å legge et pledd eller en pute under halve ryggen sånn litt på siden. Sånn at man ligger litt på skrå, hvis du skjønner? [emoji5] Jobber med vipper selv og har prøvd mange finurlige ting for å hjelpe gravide [emoji5]

Merker du forskjell på holdbarheten nå som du er gravid? Mtp hormoner og sånn? [emoji4]
 
Jeg tenker at jeg og mannen skal reise en natt på hotell til Oslo og kose oss maks der. Bor 40 min Unna med tog. Finne et litt fint hotell og så kan vi kose oss i byen på kvelden og kanskje gå i teater på kvelden. Blir lenge til neste gang vi kan gjøre noe slikt
 
Førstkommende onsdag skal sambo og jeg på spa hotell og feire et års forlovelse og der tilbyr de Mom to be behandling, så det gleder jeg meg veldig til[emoji171] ellers så blir det det vanlige med ettervekst og farging/voksing av bryn hos frisør innen fire uker, og intimvoksing om ca tre uker. Er nå 32+2. Også har jeg lyst på en fotbehandling i begynnelsen av juli en gang.
 
Back
Topp