Unne deg selv [emoji173]

Venterpåjulibaby⭐️

Betatt av forumet
Skal du unne deg selv noe? For eksempel frisør, fikse negler, voksing før fødsel?
Selv har jeg planer om å fikse vipper og bryn, lenge siden sist[emoji7], og negler (noe jeg gjør hver måned[emoji13]). Er ganske lys, så om sommeren er det deilig med litt ekstra farge på bryn og slippe å tenke på maskara [emoji4]
 
Jeg å vil farge vipper og bryn hvertfall[emoji3][emoji3]men venter til juni[emoji3][emoji3]

Jeg har termin 1/7, og tenkte kanskje å bestille time til 23/6, for da holder de seg pene til litt etter fødsel, selvom han kommer over termin [emoji4] eneste sjansen jeg tar da, er hvis han kommer før [emoji23] og hvor lett/ålreit det vil være å ligge på ryggen i 2 timer å få satt på vipper [emoji23]
 
Jeg trives ikke uten sminke på vipper og bryn, så de vil jeg gjerne farge før fødselen. Men vet ikke om jeg gjør det selv eller går til salong da. Kanskje en venninne kan hjelpe meg litt :)
 
Er kjempe lenge siden jeg var hos frisøren så det må jeg rett og slett. Ellers så pleier jeg å gjøre føttene klare for sandalbruk, men nå rekker jeg ikke ned så mulig jeg trenger litt hjelp:hilarious::hilarious:
 
Jeg har tenkt å bestille frisørtime til første uka med permisjon. Ellers, så var jeg og voksa for litt siden, det var så deilig å se bra ut! Rekker jo ikke frem for å gjøre det selv nå, og ser ikke hva jeg gjør! Dyrt var det heller ikke, tror jeg betalte 330kr for både legger og bikinilinje.
Men negler prøvde jeg en gang for noen år siden en stund før jeg gifta meg, og det ble ikke bra! Hun la på for tykt, og jeg klarte ikke bruke hendene etterpå. Aldri før vært så skuffa! Endte opp med naturlige negler med blank neglelakk til bryllupet.
Så om noen kan anbefale en neglesalong enten i Oslo eller Lillestrøm der de er flinke og ikke kladder i tykke lag, så blir det kanskje en negletime på meg også! [emoji6][emoji16]
 
Jeg har ei venninne som studerer kosmetisk sykepleie, så tenker å spørre om hun kan farge bryn og vipper på meg[emoji4] Ellers vurderer jeg voksing av legger og bikinilinje, men jeg vet ikke om jeg klarer å la hårene gro godt nok ut til voksing[emoji85]
 
Jeg fikk satt på vipper sist, men det tok timesvis siden jeg ikke klarte å ligge på ryggen mer enn fem min om gangen uten å bli kjempesvimmel. Vurderer å få barnevakt en natt så jeg kan sove natta gjennom en gang før fødsel, da :) (hvis jeg klarer det uansett :p )
 
Jeg vet ikke helt hva enda! Men kanskje en tur til frisøren eller en mani/pedi? Jeg kunne hvertfall tenkt meg en spadag! Kanskje det finnes behandlinger tilpasset flodhester? [emoji23]
Men så spørs det om jeg kan ta meg råd til det da. Luksus koster jo penger, og det er en del som gjenstår av anskaffelser til babyen!
 
Jeg har unna meg selv en dag på spa med gravidmassasje for et par helger siden. Det var dyrt men helt fantastisk! Anbefaler absolutt en dag på The Well og mother to be-behandlingen(75 min) hvis man ikke bor så langt unna Kolbotn :D

Samboeren var også med da, men han ville ikke ha noen behandling så han satt i sauna mens jeg fikk massasje. Også spiste vi lunsj der. På kvelden dro vi ut å spiste på en restaurant vi hadde lyst til å prøve i Oslo.

Så vi hadde en hel dag der vi bare kosa oss. Dette var i stede for å dra på en storbytur eller noe annet :)
 
Jeg kunne tenkt meg å fått pedikyr rett og slett fordi jeg ikke har sjans til å klare å stelle føttene mine selv nå :wtf:

Om noen som leser dette kan anbefale et sted i Bergen å gjøre det så si gjerne i fra! :)
 
Jeg vet ikke helt hva enda! Men kanskje en tur til frisøren eller en mani/pedi? Jeg kunne hvertfall tenkt meg en spadag! Kanskje det finnes behandlinger tilpasset flodhester? [emoji23]
Men så spørs det om jeg kan ta meg råd til det da. Luksus koster jo penger, og det er en del som gjenstår av anskaffelser til babyen!

Tenker det samme som deg angående det økonomiske, mye jeg har lyst til å få gjort men får se det an :) Ikke verdens beste økonomi som student :p
 
Tenker det samme som deg angående det økonomiske, mye jeg har lyst til å få gjort men får se det an :) Ikke verdens beste økonomi som student :p

Haha! Ja, da er vi to! Jeg er også student[emoji1]
 
Jeg skal til frisøren og så vil jeg få farga vipper og bryn så ikke jeg ser helt zombie ut hvis jeg går uten sminke. Har også lyst til å vokse legger og bikinilinja, og evt fikse neglene, men det er mulig jeg ønsker meg i bursdagsgave. Har bursdag bare et par dager unna terminen så litt pampering før fødsel står høyt på ønskelista!
 
Jeg har termin 1/7, og tenkte kanskje å bestille time til 23/6, for da holder de seg pene til litt etter fødsel, selvom han kommer over termin [emoji4] eneste sjansen jeg tar da, er hvis han kommer før [emoji23] og hvor lett/ålreit det vil være å ligge på ryggen i 2 timer å få satt på vipper [emoji23]

Får vipper hver 4uke..kjennes og ligge på rygg så lenge, men har funnet ut at å drikke et stort glass vann rett før hjelper :) blir ikke så uvel og svimmel
 
Back
Topp