Underholde baby?

Labfrue

Forumet er livet
Septemberlykke 2016
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Forslag til å aktiviteter man kan underholde baby med? B blir pisse sur hvis eg lar han ligge på magen. Og viser ikkje så stor interesse for leiker når han ligger der, ei heller rulling. På ryggen kan han ligge ei lita stund i babygymmen. Så han krever ein del oppmerksomhet :)
 
Vi var i selskap i går, hvor ei venninne ga mini en avreven bit av et bakepapir. Det slo an som bare det! Spennende knitrelyd, og løser seg ikke opp om de spiser på det ;)
 
Min er glad i plastposer [emoji23] Men må jo passe på, "this bag is not a toy" osv..

Ellers har vi en sak med lys og lyd, den funker ei stund.

Og en agurkstav å gnage på, da kan han holde på ei stund.

Har også satt stolen hans ved vinduet så han kan se på bilene, det er populært.
 
Min er glad i plastposer [emoji23] Men må jo passe på, "this bag is not a toy" osv..

Ellers har vi en sak med lys og lyd, den funker ei stund.

Og en agurkstav å gnage på, da kan han holde på ei stund.

Har også satt stolen hans ved vinduet så han kan se på bilene, det er populært.
Det med vinduet var kjempesmart! Det skal jeg prøve og. Hun elsker at vi står ved vinduet og ser ut ihvertfall :D
 
Signerer plastikpose, men da må man se på hele tiden så det ikke går gærli [emoji4] det går å laga en knute på de så de ikke går over hodet i hvert fall, men de kan jo kveles fordi.
Noe som virkelig har fanget E's oppmerksomhet er storebrors dyrepiano... hun kan ligge 10-15 min alene (!) å bare trykke på det [emoji54]
Anbefales [emoji106]
 
Matpapir, kjempegøy lyd og godt å knipe på :D
Når A var liten så fylte vi en god håndfull linser i en myk plastflaske med skrukork og så knep vi den litt sammen sånn at den fikk en rar form. Den elsket hun kjempelenge, faktisk helt til hun klarte å skru av korken selv i 2 års alderen. Hun ble kjempefornøyd men ikke jeg... :D

Ellers er de små glad i speil som regel, har dere det?
 
Her tar jeg henne ofte med på det jeg gjør, og setter henne i vippestolen. Feks når jeg henger opp klær så holder jeg klærne opp foran henne eller danser litt med de (heldigvis ikke innsyn:p). Det synes hun er gøy! Ellers så er tomme flasker gøy å leke med for henne :p
 
Back
Topp