ultralyd:(

For et nydelig navn. Masse lykke til på sykehuset, vi er med dere i tankene hele tida.
 
Det var trist å høre!
Nydelig navn dere har funnet til han.
 
Sender deg mange klemmer og tanker.
 
ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så trist å høre[:(]

Håper det går bra med gutten deres!!

Stooor trøsteklem

 
ORIGINAL: erdne

Ord blir fattige her, sender deg noen gode klemmer*
Håper det går bra på sykehuset i dag!
*klem*


sign
 
ORIGINAL: erdne

Ord blir fattige her, sender deg noen gode klemmer*
Håper det går bra på sykehuset i dag!
*klem*
 
Dette var trist lesning. Jeg vet godt hvor tungt det er å få en dårlig nyhet på ul. [&o] Håper det bare er hjertet det er noe galt med, og at han blir helt frisk! Nydelig navn forresten, mitt favoritt guttenavn. [:)]
 
[:(][:(] Nei og nei!!! Det er jo ikke sånn det skal være etter ultralyd!
 
Mange trøsteklemmer til dere alle:

 
Så ønsker jeg deg, vesle Leander og pappan lykke til i morra, og håper dere får gode svar og blir tatt på alvor!
 
Jeg skjønner godt at du er kjempebekymret. Men er det noe legene virkelig er flinke på, så er det hjertefeil! Jeg har ei venninne som fikk ei jente med alvorlig hjertefeil og ei annen som fikk en downsgutt med hjertefeil, og begge barna går det kjempefint med i dag. Håper det har gått fint på sykehuset i dag!
 
tusen takk alle sammen.. skal oppdatere dere i kveld.. er ganske kjekt å lese at unger har klart det og at dere kjenner folk det har skjedd med.. får større å større håp <3
 
dere er en god gjeng<3
 
ORIGINAL: helene19

tusen takk alle sammen.. skal oppdatere dere i kveld.. er ganske kjekt å lese at unger har klart det og at dere kjenner folk det har skjedd med.. får større å større håp <3

dere er en god gjeng<3

 
Stooor klem...
 
ja, det var utrolig fint gjort.. tusen takk <3 eg setter utrolig pris på det.. og tusen takk for linken til dagboken..
 
dere er flotte mennesker som blir utrolig flotte mødre <3
 
Dette var trist lesing, men jeg håper det går bra med dere og den lille og som flere skriver her inne så er legene så flinke i dag at om man har hjertefeil kan de reddes. Lykke til videre. klem
 
ORIGINAL: Krølla82

Dette var trist lesing, men jeg håper det går bra med dere og den lille og som flere skriver her inne så er legene så flinke i dag at om man har hjertefeil kan de reddes. Lykke til videre. klem

 
Signerer denne jeg! Stor trøsteklem er på vei!
 
Uff, så forferdelig trist å høre[:o] Sender deg de varmeste klemmer da jeg ikke vet hva jeg skal si[&o]
Krysser fingre og tær for at alt vil ordne seg for dere og den lille gutten i magen!
 
 
*Stor trøsteklem*
 
Utrolig trist å lese dette. Men ikke gi opp, som så mange andre har nevnt, så er legevitenskapen kommet så langt i dag, og det er mange dyktige leger her i landet.
Ei venninne av meg fødte en gutt med alvorlig hjertefeil (12 år siden!). Han ble operert første gang som nyfødt, og har hatt 3 operasjoner siden. Han er en vanlig gutt som er med på det meste, men må ta det litt med ro ettersom han blir fort sliten. Så det jeg prøver å si, er at det finnes håp.
Krysser fingre og tær for at dette går bra!
Ønsker dere masse lykke til.
 
ORIGINAL: Starlight

Uff, så forferdelig trist å høre[:o] Sender deg de varmeste klemmer da jeg ikke vet hva jeg skal si[&o]
Krysser fingre og tær for at alt vil ordne seg for dere og den lille gutten i magen!


*Stor trøsteklem*
 
ORIGINAL: hildecath

Fryktelig trist å høre, mine dypeste medfølelse og tanker til dere. Nå blir mine ord tomme, vet ikke hva jeg skal si. Håper dere kan få god hjelp og oppfølgning i dag, lykke til med det. [:(][:(][:(]
 
Vanskelig å vite hva man skal si i en slik situasjon, men jeg føler så inderlig med dere. Hold motet oppe. Det er jo en mulighet for at alt ordner seg! LYKKE, LYKKE til!
God klem til deg!
 
ORIGINAL: MFT

nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem
 
ORIGINAL: MFT

nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem

Signerer denne...[:(]
 
Back
Topp