ultralyd:(

Hjertemamma

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen.. var på UL i dag på haukeland.. fik da vite at eg hadde en liten gutt i magen min, med alvorlig hjertefeil[:(]
 
den hjertefeilen het hypoplastisk venstre ventrikkel. eg får ikke sove eller noe.. fikk det som ett sjokk.. skal på haukeland i måren på møte med barnelege, professor og lege.. skal også ta fostervannsprøve. vet ikke hva eg skal gjøre eg..
 
er det noen som har opplevd dette, eller vet om noen som har?
 
Herregud så fælt.....
Vet ikke hva dette innebærer, men håper alt går bra!!
Er det noe han kan leve med?
Klemmer og varme tanker sendes til deg!!!!
 
 
det er 50% sjanse for at han overlever operasjonen etter fødselen[:(]
men hvis det er downs syndrom i tillegg til hjerte feil, noe legene er litt redde for mister vi lille gutten vår[:(][:(][:(]
 
nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem
 
ORIGINAL: MFT

nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem
 
Det var helt forferdelig trist å  høre. vi skal på ultralyd idag og håper alt ser fint ut.
Hvilke muligheter har dere fått ? får dere god informasjon og slikt?
Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si annet enn stakkars dere og stakkars lille babyen i magen.
De som er så uskyldige....begynne livet på den måte må være tøft.  Håper legene kan gi deg god støtte og jeg ønsker dere lykke til uansett hvilken valg dere tar. Det er helt utenkelig for meg vite vite hvordan dere har det. Skal tenke på dere......masse trøsteklemmer......
 
Så trist å høre[:(]
 
Håper det går bra med gutten deres!!
 
Stooor trøsteklem
 
ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så trist å høre[:(]

Håper det går bra med gutten deres!!

Stooor trøsteklem
 
ORIGINAL: hildecath

Fryktelig trist å høre, mine dypeste medfølelse og tanker til dere. Nå blir mine ord tomme, vet ikke hva jeg skal si. Håper dere kan få god hjelp og oppfølgning i dag, lykke til med det. [:(][:(][:(]



sign denne
 
ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så trist å høre[:(]

Håper det går bra med gutten deres!!

Stooor trøsteklem
 
ORIGINAL: MFT

nei...............
stakkars dere og stakkars lille nurk....
HÅPER alt går bra.....
vet ikke hva jeg skal si
kjenner masse følelser inni meg, men klarer ikke stette ord på de
tankene mine er hos dere[:(]
klem
 
ORIGINAL: hildecath

Fryktelig trist å høre, mine dypeste medfølelse og tanker til dere. Nå blir mine ord tomme, vet ikke hva jeg skal si. Håper dere kan få god hjelp og oppfølgning i dag, lykke til med det. [:(][:(][:(]

 
Signerer[:(]
 
ORIGINAL: hildecath

Fryktelig trist å høre, mine dypeste medfølelse og tanker til dere. Nå blir mine ord tomme, vet ikke hva jeg skal si. Håper dere kan få god hjelp og oppfølgning i dag, lykke til med det. [:(][:(][:(]
 
Å nei...Her mangler jeg helt ord. Sender bare et lass med klemmer i stedet....[:(]
 
åå neeeeej.. håper sån att dem ser i dag att de "kun" er den hjertefeilen å att gutten får de fint..

massa trösteklemmer från mig
 
Uff så fryktelig trist! Får bare krysse fingrene og ha mange positive tanker at det skal gå bra:-) Skjønner at det er vanskelig, men tror det er viktig å ha troen! Masse lykke til!
 
tusen takk alle sammen. de varmer:) ja, vi håper at det "kun" er den hjertefeilen. men det er en av de værste hjertesykdommene som finnes, og er veldig vanskelig å operere.. men lille gutten vår skal klare det. :)
 
så no har vi funnet navn til lille gutten vår, sånn i tilfelle det skjer noe. han skal hete Leander <3
 
Nydelig navn dere har funnet da! Lykke til på sykehuset i dag, håper dere får litt flere svar!
 
ORIGINAL: Angelicka24

Nydelig navn dere har funnet da! Lykke til på sykehuset i dag, håper dere får litt flere svar!
 
Jeg prøvde å lese litt om det i sta, står masse fin informasjon om man googler det.. Det er omfattende operasjoner gutten må gjennom, en den første levemåneden, en etter ca et år og en siste noen år seinere..
Ut fra det jeg leste, virket det som om det har blitt en mer "vanlig" operasjon de siste årene, og at det er flere som lever helt fint med ettkammershjerte, men at de må gjennom omfattende tester hvert 3-4 år og de må til hyppige hjertekontroller.
Håper dere får oppløftende svar fra prøvene, det tar vel fortsatt en liten stund før dere får vite om det er mer enn hjertefeilen, fostervannsprøvene tar vel litt tid å sjekke.
 
Sender en god klem til dere og håper dette går rette veien.
 
Back
Topp