Ultralyd i uke 14

Lillemy~

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er 8+5 uker på vei nå å har bestilt time den 30.juli da jeg da er i uke 14 å håper å få se kjønnet da. Når fikk dere vite kjønn?
 
Uke 18 på oul. Ikke ta for god fisk kjønnet om du får vite det i uke 14,lett å se feil.
 
Fikk vite kjønn på ul uke 13+1 med 90% sannsynlighet [emoji846] Viste seg å stemme både på oul og på 3D [emoji1]
 
Fikk vite kjønn på privat ultralyd i uke 15, og fikk samme beskjed på oul. [emoji2]
 
UL 13+2 i forbindelse med duo-testen ble det gjettet gutt av jordmor. På OUL så vi tydelig at vi venter ei jente. Ingen tvil :)
 
Uke 16. Så tydelig at det var gutt.
 
Uke 16 på ordinær ultralyd :)
 
Hei! Jeg er 8+5 uker på vei nå å har bestilt time den 30.juli da jeg da er i uke 14 å håper å få se kjønnet da. Når fikk dere vite kjønn?
Fikk vite gutt i uke 14+, men her var det en jente i dag på ordinær ultralyd i uke 18:joyful:

Jeg skjønner deg så utrolig godt, man vil så gjerne vite og helst så fort som overhodet mulig. Fult mulig å få vite kjønn tidlig men det kommer veldig ann på hvor erfaren de er og hvor godt utstyr og øye de har for å se riktig. Jeg anbefaler deg å ikke ta det du får vite så tidlig 100%. De små er så utrolig like på det stadiet:)
 
Fikk vite kjønn i dag, 13+3, og jordmoren var 90% sikker på at det er gutt [emoji28][emoji170]

Så får vi se på ordinær ultralyd om 6 uker om det stemmer [emoji5]
 
Fikk vite kjønn på tvillingene på oul i uke 19
 
Vi fikk vite kjønn i uke 13 :Heartblue
 
Back
Topp