Ullpress

Jorlin

Glad i forumet
VIP
I bhg er det konstant mas om ull. Vi har for det meste ull, men noen ganger sender vi jentungen avgårde i bomull. Da er det alltid samme tralten, "vi ser helst at ungene er kledd i ull"... Mas spør du meg da de er ute maks en time pr dag (late personale spør du meg), da trengs det ikke full ull synes jeg!

Er det slik i deres barnehager??
 
Sender jentene i bomull. Bhg har ingen problemer hos oss og kle dem om! Litt mindre kløing på jentene her bruk av bomull :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heldigvis ikke noe slikt press/mas i bhg her. Jeg har en gutt med eksem, så jeg hadde ikke kommet til å brukt ull på ham uansett om de hadde ønsket det. Har derimot noen bambusklær (som fungerer på samme måte som ull), men de er jo rådyre så er ikke hverdagsklær i bhg akkurat. Bruker bomull innerst og ull utenpå det igjen, som mellomklær og det går greit :)
 
Heldigvis ikke noe slikt press/mas i bhg her. Jeg har en gutt med eksem, så jeg hadde ikke kommet til å brukt ull på ham uansett om de hadde ønsket det. Har derimot noen bambusklær (som fungerer på samme måte som ull), men de er jo rådyre så er ikke hverdagsklær i bhg akkurat. Bruker bomull innerst og ull utenpå det igjen, som mellomklær og det går greit :)
Bambus er supert ja, men det er knalldyrt! Vi har et par plagg, men ikke økonomi til å kle de opp i det.
 
Vil tilføya at begge mine er "ulla opp" fra de var små. Vi har for det meste bare ulltøy, men en gang iblant har husmora rett å slett ikke fått vakset i tide :p
 
Back
Topp