Ullared

Blir ikke akkurat rik men jeg digger det faktisk :p er så mange faste koselige kunder :D så passer sosiale meg helt utmerket :p

Viktigste er da å trives! Kan ikke akkurat bruke penga mine som dopapirl jeg heller som jobber i helsevesenet;):p
 
Haha nei det kan du heller ikke :p
Uff det er så dårlig betalt i forhold til hvor viktige ting dere gjør :)
Neida, men jeg også trives veldig godt så:) :D
Mhm, men i andre yrker overbetalt helt sykt...jaja, sånn er jo verden bare...
 
Ok, på land eller ute? Min er geolog og sitter på land:)
Han er heldivis strandet :p haha neida han jobber på ett verksted å fikser deler :) når han har vert ansatt så å så lenge så blir han tilbudt offshore kurs å da blir det nok noen turer ut ja :) men da bare for å fikse de tingene han kan å så hjem igjen :) :)
 
Han er heldivis strandet :p haha neida han jobber på ett verksted å fikser deler :) når han har vert ansatt så å så lenge så blir han tilbudt offshore kurs å da blir det nok noen turer ut ja :) men da bare for å fikse de tingene han kan å så hjem igjen :) :)
Åhh, skjønner:) Nei, min har heldigvis aldri vært ute å jobbet fast. Kun vært ute å observert og gitt noe opplæring et par ganger. Så han sitter på jobb og følger med på brønnbaner:p
 
Åhh, skjønner:) Nei, min har heldigvis aldri vært ute å jobbet fast. Kun vært ute å observert og gitt noe opplæring et par ganger. Så han sitter på jobb og følger med på brønnbaner:p
Litt greit det da :D serlig med små barn :D greit å ha den i nærheten :D
 
Back
Topp