Ull under finstasen på 17.mai?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Vil anbefale dere å gå direkte til polarn o pyret. 25% rabatt på all hvit ull.

Jeg var innom 6 butikker på 2 forskjellige kjøpesentre før jeg kom meg til pop. DE hadde hvit ullbody i 92 og ulltrøye i 110. Ikke cubus, hm, obs, kappahl, lindex, stjernebarn. Babyshop hadde. Men til 200 kr! (249 for trøya). Istedet fikk jeg ullbody til 187kr og trøye til 225. Bare et tips. Mange butikker har satt vekk ulla...
 
Her tåler vi ikke ull rett på kroppen. Så kjole og gramasjebukser er i ull [emoji4]
 
Vurderer ull i morgen ja.. Ikke helt dette været jeg ønsket meg, nei :/
 
Kjolen er i 50% bomull og 50% merinoull, så tror nok ikke jeg tar ullbody under der. Skal ha jakke på utsiden og sitte i vinterposen i vogna. Men ho får på ullstrømper mens vi er ute, og bytter senere på dagen :)
 
Vurderer ull i morgen ja.. Ikke helt dette været jeg ønsket meg, nei :/
Ikke sant! Her er det dårlig idag.. men vi får se i morgen.
Vi har vel feiret mang en iskald 17.mai før så går vel greit :p men ull er gull!
 
Nei, ikke alle som gjør det nei :) ! Tåler ikke silkeull heller?
Eneste ulla ho tåler av en eller annen merkelig grunn er safa sine strømpebukser. Ellers klør alt annet og hun får lett eksem. Har brukt bambus og bomull/ull bodyer i hele vinter og ho har ikke frysi[emoji4]
 
Eneste ulla ho tåler av en eller annen merkelig grunn er safa sine strømpebukser. Ellers klør alt annet og hun får lett eksem. Har brukt bambus og bomull/ull bodyer i hele vinter og ho har ikke frysi[emoji4]
Nei, jeg brukte bomull da jeg var liten :)
 
Ble ull under og ull over :) varm unge ;)
 
Her hadde de svettet i ull. Var jo så deilig og varmt i går:D:flower
 
Back
Topp