Ull som lag nr 2

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det greit med 2 delt sett nå som lag nr 2? Eller burde/må det være dress i ull?
 
Har brukt todelt også vi allerede i ull da[emoji4]har strikket todelt til gutten vår så har han fått hos bestemødre. I tillegg til hel ulldress som er kjøpt. Hvilken todelt tenker du på?
 
Her har vi enn så lenge ikke brukt ull; med unntak. Har stort sett på body, strømpe, bukse og litt stor tskjorte/genser. Gjerne fleece på toppen hvis det er guffent
 
Like greit med todelt så kan man skifte genser/bukse alt etter hva som er vått, istedet for hele dressen :)
Men jeg skal kjøpe en tykkere ulldress nå snart, og da kjøper jeg hel. Det er jo lunere, men under vinterdress spiller det egentlig ingen rolle, synes jeg....
 
Har brukt todelt også vi allerede i ull da[emoji4]har strikket todelt til gutten vår så har han fått hos bestemødre. I tillegg til hel ulldress som er kjøpt. Hvilken todelt tenker du på?
Strikk bukse og genser til å ha i bhg under vinterdress
[emoji4]
 
Har brukt todelt også vi allerede i ull da[emoji4]har strikket todelt til gutten vår så har han fått hos bestemødre. I tillegg til hel ulldress som er kjøpt. Hvilken todelt tenker du på?
Så heldig som får av besteforeldre, da :)
 
Vi har i grunn begge deler. Greit å kunne bruke bare genseren men liker godt hel til soving :)
 
Vi har i grunn begge deler. Greit å kunne bruke bare genseren men liker godt hel til soving :)
Har en fra nøstebarn, slik ullfrote men den er litt tykk under vinterdressen. Men regner med å bruke den som til og fra dress til bhg så da kan de bruke den som sove dress [emoji4]
 
Back
Topp