Ull i nøytrale farger

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hvor finner jeg det? Uten at det er kjeldig?
Ønsker ull i beige, gråtoner, hvit, svart, egentlig litt knæsje farger også som oker/sennepsgul, brent orange/rust, mosegrønn

Hvor kan jeg finne dette?
 
Hust&claire har mye i grått, hvitt og brunt[emoji5] mener årets kolleksjon har mintgrønn også
 
Nøstebarn har mye fint i de fargevalgene :) Der jeg selv handler mest siden de har så mange variasjoner i farger til og med de jordnære fargen uten at alt blir skilt i gutt/jente farger
 
Nøstebarn har mye fint, og det varer lenge :) har ull som har bliyt brukt på fjerde barnet nå og er like fint.
 
Polarn o pyret
Lindex
JOHA
Hust&Claire
 
Ser du har fått mange gode tips :) Cubus har litt nøytrale farger og så har nøstebarn litt sprekere farger. Synes forøvrig det er ekstremt mye rosa/blått i ullklær
 
Ser du har fått mange gode tips :) Cubus har litt nøytrale farger og så har nøstebarn litt sprekere farger. Synes forøvrig det er ekstremt mye rosa/blått i ullklær

Enig i at det er mye rosa/blått.. og jeg vil ikke ha en rosa unge :(
Liker name it sin ull, men der er det enten eller i farger :/
 
Polarn o pyret har enten blå, rosa eller grå, de har blitt kjedlige i år :(
Lindex har heller ikke nøytrale farger uten om grå/hvit :/
Å? Kjøpte naturhvit. Synes det er fint :)
Men jo, lindex har grønn ull ;) !
 
Det tror jeg ikke at jeg hadde turt [emoji87]
Da strikker jeg heller i de fargene jeg vil ha :)
Hvorfor tør du ikke det? Er ikke farlig ;) Ufattelig enkelt, lettere enn å smøre en brødskive.
 
Hvorfor tør du ikke det? Er ikke farlig ;) Ufattelig enkelt, lettere enn å smøre en brødskive.

Redd for flekker og sjolder [emoji85] derfor jeg enda ikke har farga de svarte buksene som burde farges å [emoji28]
Men skal prøve å se på det :)
 
Redd for flekker og sjolder [emoji85] derfor jeg enda ikke har farga de svarte buksene som burde farges å [emoji28]
Men skal prøve å se på det :)
Lurt å kunne det :D hvis man får flekker som ikke går bort også så er farging genialt :) Blir ikke skjolder, ikke opplevd det. (Men ikke bruk konditorfarge :eek: :eek: ) :p
 
Lurt å kunne det :D hvis man får flekker som ikke går bort også så er farging genialt :) Blir ikke skjolder, ikke opplevd det. (Men ikke bruk konditorfarge :eek: :eek: ) :p

Men legger man det bare i en balje med vann og farge, eller putter man det i vaskemaskina? :)
 
Back
Topp