Ul uke 14+

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Jeg skal på tul nr 2 nå om 3 dager,er da 14+3.noen som har erfaring hva legen klarer å se da?klarer han å se om det er noe galt?fikk plutselig sånn skikkelig gruer meg følelse,da jeg er skikkelig redd for at baby ikke er frisk [emoji170]har jo ingen grunn til at det ikke skal være det,men man vet jo aldri [emoji170] omg så nervøs jeg ble nå [emoji15][emoji170]
 
Klarte å slette store deler av innlegget.

I uke 14 hadde gynekologen mest fokus på morkaka som lå litt lavt (får ultralyd hver 14 dag). I uke 12 så han etter nakkefold. Men han sjekker ikke så mye annet enn at det er liv. Mye mulig han sjekker ting uten å nevne noe på det,da.
 
Klarte å slette store deler av innlegget.

I uke 14 hadde gynekologen mest fokus på morkaka som lå litt lavt (får ultralyd hver 14 dag). I uke 12 så han etter nakkefold. Men han sjekker ikke så mye annet enn at det er liv. Mye mulig han sjekker ting uten å nevne noe på det,da.

Ok,jeg har hver mnd,så dette blir da nr 2.sist var jeg 10+5 tror jeg,da nevnte ham morkaka...så mulig de sjekker nakkefold å diverse til meg nå da? For de skal vel se det meste nå om ting er bra eller ikke?
 
Eg var 14+3 på min ultralyd meina eg, da fikk eg vite kjønn og han sjekka nakkefold og navlebrokk. Eg tok heile opplevelsen som at ho var frisk, iallefall så frisk som det var mulig å sjå :)
 
Last edited:
I tillegg til det de andre nevner så måler de gjerne str på div organer, og hodeomkrets. Min sjekket også hjernen og at den bestod av alle deler som skulle være der ved 14+2. Mener han målte lårbein, og så sjekket han væske i magesekk, og hvordan navlestrengen så ut.
 
Back
Topp