UL-oversikt *september-18*

Har fått time til oul i dag også. Da er jeg kommet til uke 21 er ikke det litt seint?
Frk rose oul 18.04.18 uke 20+2
 
Har fått time til oul i dag også. Da er jeg kommet til uke 21 er ikke det litt seint?
Frk rose oul 18.04.18 uke 20+2
Går fint. Jeg har vært satt opp på den tiden før fordi de ville se hjertet best mulig
 
Går fint. Jeg har vært satt opp på den tiden før fordi de ville se hjertet best mulig
Gidder ikke styre med å flytte den, vi fikk sett at hjertet hadde fire kamre som pumpet i går. Er kunn redd for at de ikke får satt termin riktig, men de vet vel hva de driver med.
 
20.04 skal jeg på oul, og er da 19+1 i følge menstermin [emoji4]
 
Gidder ikke styre med å flytte den, vi fikk sett at hjertet hadde fire kamre som pumpet i går. Er kunn redd for at de ikke får satt termin riktig, men de vet vel hva de driver med.
Termin etter UL settes bedre tidligere i svangerskapet enn OUL. Er bare blitt sånn fordi Norge bare vil gi alle en UL..
 
Lykke til dere som skal idag og imorgen;
Kaloui,Høst, Suprise18,Tichini
 
Lykke til dere som skal imorgen
Albatrossen, Frk.rose, FrøkenHelstUte
 
Lykke til dere som skal idag og imorgen;
Kaloui,Høst, Suprise18,Tichini
Tusen takk[emoji173]️ alt så helt perfekt ut[emoji173]️[emoji4] fantastisk å se lille sprelle rundt med armer og ben[emoji7]
 
Tusen takk[emoji173]️ alt så helt perfekt ut[emoji173]️[emoji4] fantastisk å se lille sprelle rundt med armer og ben[emoji7]
Gratulerer
 
Lykke til imorgen, Solmåne
 
Back
Topp