UL-oversikt *september-18*

Lykke til dere som skal idag og imorgen;
Kaloui,Høst, Suprise18,Tichini

Tusen takk :D

Det gikk veldig bra, fikk se en liten baby som sparket og viftet med armene, og alt så helt normalt ut!

Har fått time til offentlig OUL den 24.04., er da 18+5
 
Vi fikk hilse på lille knøtt i formiddag! Første gang..
Sååååå deilig å se det bankende hjertet og en liten krabat som sparket med beina og stadig tok hendene opp til ansiktet sitt.
Alt så fint ut! :):Heartred
 
Var på ahus i går men gikk privat idag da gårsdagen var totalt bortkasta. Tåpeligste ul noen sinne!

Så var på aleris i dag. Alt var ok,ble satt 1 dag frem,neseben ok,nakkefold ok,lårben ble målt,hode ja- alt [emoji16] reka begynte også å turne å sprelle som bare det så da har jeg fått en indikasjon på hva det blir også [emoji4] var verdt 1500 kr å se på reka i 30 min [emoji173]
 
Var på ahus i går men gikk privat idag da gårsdagen var totalt bortkasta. Tåpeligste ul noen sinne!

Så var på aleris i dag. Alt var ok,ble satt 1 dag frem,neseben ok,nakkefold ok,lårben ble målt,hode ja- alt [emoji16] reka begynte også å turne å sprelle som bare det så da har jeg fått en indikasjon på hva det blir også [emoji4] var verdt 1500 kr å se på reka i 30 min [emoji173]
Målte de nakkefold og slikt hos aleris?når jeg bestilte timen til tirsdag sa de at de ikke gjør det:(
 
Lykke til dere som har UL denne uke:
Prøver90, Steinbukk1, Mada
 
Gikk kjempe bra idag. Alle mål stemmer og alt så kjempe bra ut. Lille ville ikke legge seg i profil. Ville bare se ut mot oss men vi fikk se at h*n danset og vrikket med rompa :)
 
Back
Topp