Ul etterfulgt av blødning

A

Andre gangs

Guest
Var på tidelig utvendig ul på sykethuset nå på tirsdag, alt så greit ut bortsett fra at hun satt meg tilbake ca 2 uker. Så istedenfor og være i uke 13 ble det uke 11.

Ca 2 timer etter at undersøkelsen var ferdig og jeg satt i sofaen kjente jeg plutselig et enormt press. Når jeg reiste meg ble jeg plutselig kliss våt igjennom buksen. Når jeg kommer til toalettet ser jeg at det er blod, det fortsetter og renne en del ned i toalettet og den neste timen.

Kontakter jordmor som ber meg ringe til legevakten, de sier at jeg kan komme innom for en sjekk vist jeg ønsket. Etter ca 2.5 timer med venting kom jeg endelig til. Kommer inn en eldre dame som prater litt og kjenner på livmor. Sier at alt ser normalt ut for uke nr.
Da bare sier hun lykke til videre og undersøkelsen er ferdig.

Blør fortsatt ferskt blod men siden i går er det bare litt og litt. Har ikke hatt noen klumper eller smerter utover vanlig mens smerter. Tror også jeg fant hjerteslag i går og i dag, men blir alltid usikker.

Noen som har erfaringer fra noe liknende, helst både posetive og negative ?
 
Dra til fastlegen og be om å bli sendt til ultralyd.
Vet om noen som har hatt vanlig mens hele svangerskapet uten at det har vært noe farlig. Men bedre å få det sjekket med ultralyd.
Og når det startet så brått så høres det ikke bra ut.
 
Back
Topp