UL etter ivf

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Jeg var på ul i dag, og alt så bra ut :happy: Eneste som bekymrer meg litt er at lille ble målt til 8+3 (19 mm), og jeg er i dag 8+5 regnet ut fra at dagen for egguttaket er 2+0. Grunn til bekymring?
 
Jeg var på ul i dag, og alt så bra ut :happy: Eneste som bekymrer meg litt er at lille ble målt til 8+3 (19 mm), og jeg er i dag 8+5 regnet ut fra at dagen for egguttaket er 2+0. Grunn til bekymring?
Gratulerer så mye :)
Vil ikke tro at det har stor betydning, egget kanskje var litt tregt med å feste seg el dele seg bare..? Ingen ekspert her altså, men de hadde vel sagt noe dersom det var grunn til bekymring :)
 
Gratulerer :D
Om det kan være en trøst ble jeg målt til 6+4 når jeg egentlig var 7+1 (også ivf). Jeg ble også litt urolig og spurte gyn hva han tenkte om det. Han sa jeg skulle ta det helt med ro, så tidlig så kommer det an på hvordan de ligger om de får målt ordentlig, er så små marginer. Når jeg var på ul 12+1 ble jeg målt til 12+4 :)
Hvis du tenker mye på det og uroer deg, ville jeg tatt en telefon til gynekologen og spurt :)
 
Så tidlig i graviditeten er jo alt så lite at det jo ikke skal mange mm i feilmåling til for å endre noen dager frem og tilbake på det. Det er jo tross alt manuell plassering av punktene som skal måle CRL, så akkurat det ville jeg ikke tenke på så tidlig:) slike målinger er mye mer nøyaktig når man har fått noe større å måle på:)
 
Back
Topp