Ulønnet permisjon

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Hei! Åssen går man frem for å få ulønna permisjon? Er det igjennom nav, eller direkte med arbeidsgiver?
 
Hei! Åssen går man frem for å få ulønna permisjon? Er det igjennom nav, eller direkte med arbeidsgiver?
Er bare å avtale med arbeidsgiver :) man har krav på det, så skal ikke være noe problem å få det!
Men det må skje rett etter foreldrepermisjonen, man kan ikke ta ulønnet feks 2mnd etter man har begynt på jobb. (Om ikke jeg tar heilt feil).
 
Jeg skal ha ett år ulønnet og begynner å jobbe i august 2018. Søkte direkte til arbeidsgiver, men kommer også til å søke NAV om kontantstøtte :)
 
Er bare å avtale med arbeidsgiver :) man har krav på det, så skal ikke være noe problem å få det!
Men det må skje rett etter foreldrepermisjonen, man kan ikke ta ulønnet feks 2mnd etter man har begynt på jobb. (Om ikke jeg tar heilt feil).

Man må vel kunne ta det etter far sin permisjon? :) er sånn vi skal gjøre det her hvertfall.
 
Man må vel kunne ta det etter far sin permisjon? :) er sånn vi skal gjøre det her hvertfall.

Jeg fikk beskjed om at det måtte taes rett etter mors foreldrepermisjon.. [emoji14]


168cf4d3ec61a1a5e4a3a369592f4583.jpg


Siste avsnittet :)
 
Jeg tenker å ha kun en måned sånn ca da, til vi får kontantstøtte og dagmamma :) går det? Man må ikke ta et helt år?
 
Back
Topp