Ulønnet permisjon

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
noen som planlegger dette? Hvor lenge?
 
Ikke frivillig hvertfall [emoji85] Men har det hele tiden i bakhodet fram til vi får noe svar på barnehagesøknaden..
 
Har ikke sjans til det i drt hele tatt :( vi lever kun på min lønn, og han studerer fulltid uten mulighet til å jobbe. Men skulle ønske jeg hadde mulighet til ulønnet permisjon
 
Ikke frivillig, men blir jo evt. fra januar til han får barnehageplass :)
 
Vi må ha et halvt år da vi ikke fikk barnehageplass i januar 18. Jeg skal prøve å gjøre ferdig skolen uansett har bare bachelor oppgaven igjen da så kan jeg heller jobbe litt kvelder å helger når mannen har fri
 
Skal ha et par uker [emoji846] Men får vi ikke barnehageplass blir det vell rundt 8mnd ulønnet på meg [emoji28]
 
Nei, det har vi ikke råd til. Er jeg som tjener "pengene" her i huset :p men mannen har en kronisk sykdom, så det er en sjanse for at jeg må/får ta hans perm. Vi får se. Han får uansett mye tid med barna siden han er langtidssykemeldt.
 
Ja, fra september til sommeren 2018 :) begynner på studiene igjen i januar, har da et halvt år igjen :) har bare deltidsjobb i tillegg til studiene, og kveldsarbeid går ikke opp ifht barnehagetider, og bf jobber sene kvelder.. så må nesten bare gjøre det sånn, men det går fint siden jeg får penger av lånekassen :)
 
Skal ha noen uker tenkte Eg
 
Jeg skulle ønske jeg kunne gå hjemme til august 2018. Men vi er dessverre avhengig av to inntekter. Heldigvis har vi fått barnehageplass, selv om jeg helst ville ha ventet til han var 1,5år før barnehagestart [emoji4]
 
Skal ha 1år :) gullverdt med ekstra tid med ungene når man får kontantstøtten! Og slippe hverdags kjas og mas et ekstra år:på
 
Håper vi får barnehageplass fra tidlig januar 18, men om ikke blir det vel 1 uke ulønnet eller noe sånt, antar kontantstøtten slår inn når de fyller året? [emoji5] Det hjelper i alle fall noe på [emoji5]
Edit: ser at det er fra mnd etter barna fyller 1 år. Så en mnd uten stønad da. :p
 
Last edited:
Skal ha 1år :) gullverdt med ekstra tid med ungene når man får kontantstøtten! Og slippe hverdags kjas og mas et ekstra år:på
Så for din del så burde det ikke gjøres den endringen på kontant støtten og barnetrygden som de vurderer :p
 
Spørs om mini får bhgplass fra januar eller ikke :eek: har ikke lyst til å ikke kan jobbe, gått sykemeldt siden juni 2016 :')
 
Må innrømme at eg håper litt at vi ikke får barnehageplass [emoji28] Da har eg en god unnskyldning overfor jobben om hvorfor eg blir vekke lenge [emoji1303]
 
Må innrømme at eg håper litt at vi ikke får barnehageplass [emoji28] Da har eg en god unnskyldning overfor jobben om hvorfor eg blir vekke lenge [emoji1303]
Haha sist sa jeg til jobben at vi ikke fikk barnehageplass. ( fikk tilbud i feil barnehage når han var 9 mnd. Litt for tidlig for oss) sjefen min likte ikke unnskyldningen min og ville gjerne ringe rundt til barnehager i nærheten for å holde meg i jobb. Jeg jobbet da deltid noen uker. Kjekt med den ekstra tiden hjemme :)
 
Back
Topp