Ukjent utslett som dukket opp plutselig??

mom2be_juli2014

Glad i forumet
Hei.

Tenkte jeg skulle høre her, i tilfelle noen av dere har opplevd noe lignende med deres barn. Vesla var plutselig dekt med et utslett på mage, rygg og nakke i går. Oppdaget det når hun skulle stelles for kvelden, var ikke der tidligere på kvelden. Har bilder, men disse er litt dårlige mtp at det er vanskelig å se utslettet. Var mye klarere i virkeligheten.Image1518440435.006919.jpgImage1518440445.575518.jpg

Det virker ikke å plage henne, så jeg avventer med lege til i morgen. Er det ikke borte til da, så tar jeg meg en tur dit i morgen :) Lurer bare på om noen av dere har sett noe som dette tidligere? Kan det være elveblest? 4. barnesykdom?
Tenker jo at det kan være en allergisk rx på noe, men synes det er litt rart mtp inntaket mitt/hennes.
 
Varmeutslett kanskje? [emoji4] Syns det dukker opp rare flekker og utslett på disse nesten hver uke og forsvinner igjen like fort [emoji23]
 
Det er nok ikke et varmeutslett. Dette har hun hatt tidligere, og det så ikke slik ut. Det er fremdeles tilstede i samme grad som i går, så tipper det blir en legetime i morgen... Greit å få ett svar i tilfelle det er en allergisk reaksjon på noe i kosten el.l.

Hun hadde feber sist uke, men hun tok også vaksine da. Jeg har likevel lurt på om det kan være 4. Barnesykdom. Mest fordi jeg håper det ikke er en allergisk reaksjon... :p
 
Back
Topp