Uforklarlig barnløs men lyktes med IVF?

Mjau

Glad i forumet
Assistert-jentene
Fyr løs, trenger litt motivasjon til 3. forsøk. :)Hvor mange forsøk trengte dere?
 
Vi er sekundær-infertile, dvs at vi har et barn på 8 år (hjemmelaget) men får ikke flere, har prøvd hardt i 6 år. Jeg er nå 10+5 vha ivf (og donor)

Hva har gått galt de to andre gangene?
 
Vi har ett barn på 7 år som er "hjemmelaget" og den gangen gikk det også fort (2 pp). Lillesøster ble til på 1 IVF etter 4,5 år som prøvere med 4 SA og 1 exu bak oss. Vi er også uforklarlige barnløse.. Finner ingenting galt med noen av oss :O lillesøster er nå 7 mnd :)
 
Vi er sekundær-infertile, dvs at vi har et barn på 8 år (hjemmelaget) men får ikke flere, har prøvd hardt i 6 år. Jeg er nå 10+5 vha ivf (og donor)

Hva har gått galt de to andre gangene?

Vanskelig å si, alt ser bra ut hver gang, ett godt inn første, to gode inn sist gang. Er 36 år nå, så er vel alderen som spiller inn, men i følge legen er eggene gode nok. Gratulerer så mye til deg :)
 
Vi har ett barn på 7 år som er "hjemmelaget" og den gangen gikk det også fort (2 pp). Lillesøster ble til på 1 IVF etter 4,5 år som prøvere med 4 SA og 1 exu bak oss. Vi er også uforklarlige barnløse.. Finner ingenting galt med noen av oss :O lillesøster er nå 7 mnd :)

Så bra det lyktes for dere med IVF! Det er rart det der, hva det er som gjør at det plutselig går etter så lang tid. Men bra det går an :)
 
Vi har ett barn på 7 år som er "hjemmelaget" og den gangen gikk det også fort (2 pp). Lillesøster ble til på 1 IVF etter 4,5 år som prøvere med 4 SA og 1 exu bak oss. Vi er også uforklarlige barnløse.. Finner ingenting galt med noen av oss :O lillesøster er nå 7 mnd :)
Måtte lese det du skriver flere ganger, det høres jo nesten ut som oss jo..! :)
 
Jepp, vi ga opp og valgte donor, både egg- og sæddonor. Nå er vi blitt 39 år, så nå våget vi ikke å risikere flere år med prøving..
Prøvde dere lenge med ivf før dere valgte donor? Her gikk det jo på første ivf heldigvis :)
 
Måtte lese det du skriver flere ganger, det er så likt oss!!

Mente du IVF-forsøkene jeg beskrev? Hvor mange ble det før det ble donor? ED er ikke noe nederlag for meg, bare håper jeg kan klare det på med mine egne fordi jeg har mange forsøk igjen.
 
Jeg har en fra tidligere forhold, og vi forsøkte i seks år før vi startet med IVF. Ikke noe galt med noen av oss. På andre forsøk satt spiren og nå er verdens vakreste lillebror 5 uker :)

Ønsker dere masse lykke til :)
 
Jeg har en fra tidligere forhold, og vi forsøkte i seks år før vi startet med IVF. Ikke noe galt med noen av oss. På andre forsøk satt spiren og nå er verdens vakreste lillebror 5 uker :)

Ønsker dere masse lykke til :)

Gratulerer så mye med lillebror! Dette ga meg motivasjon :)
 
Vi gikk gjennom 1,5 forsøk før det klaffet. Første forsøk ble dosen for lav, så fikk ikke ut noen egg. På andre forsøk ble 1 egg satt inn og 2 fryst. Er nå 30 uker på vei med ei lita jente :D
 
Prøvde i 6 år med div hjelp. Gikk til slutt, et avbrutt forsøk pga juleferie,, 2 uttak,ett uten egg og ett med 22 egg, endte med 12 på frys, et ferskt innsett:) resultatet er 11mnd gammel
 
vi hadde prøvd i 5 år, men hadde mistanke om at noe var galt med min kjære. fant til slutt at de var levende, men de svømte ikke, men når dagen kom og vi akulle befrukte eggene måtte de inn og hente svømmerene.

nå har vi en litten gutt på 1,2 år og en spire på 19 uker. vi mistet fire egg på opptiningen, men heldig vis mistet jeg ikke spiren som jeg ruger på:)

ønsker deg lykke til
 
vi hadde prøvd i 5 år, men hadde mistanke om at noe var galt med min kjære. fant til slutt at de var levende, men de svømte ikke, men når dagen kom og vi akulle befrukte eggene måtte de inn og hente svømmerene.

nå har vi en litten gutt på 1,2 år og en spire på 19 uker. vi mistet fire egg på opptiningen, men heldig vis mistet jeg ikke spiren som jeg ruger på:)

ønsker deg lykke til

Lang vei dere hadde dere og! Gratulerer med graviditeten! Vet ikke helt om du så det siste innlegget mitt, vi klarte det til slutt, jeg har termin om snart to måneder nå, og takk for lykkeønskning [emoji4]
 
Last edited:
Back
Topp