uff,føles litt håpløst

marius09

Forelsket i forumet
[:o] og komme seg helt på beina igjen,,, driver jo og går ifra barnefar og han vil ha meg for en vær pris og veksler mellom og skjelle meg ut og ville ha meg,,, det er jo ikk noe nytt, men den dagen han forstår at denne gangen får han meg ikke tilbake er jeg redd for at han skal prøve og gjøre ting skikkelig surt for meg,,,, uff orker ikke sånn her når jeg nettopp harblitt mamma,men orker ikke leve med et så ustabilt menneske,og først og fremst for ungen sin del,,, føler jeg har blitt syndebukk for familien hans nå,men det er jo han som ikke er snill!!!foreldra mine har jo vørt så bekymra stakkars,,, men det blir nok bedre når jeg får ting på avstand og ikke føler meg kontrolert lengre,,, andre som har vært i veldig vanskelige forhold som har kommet seg ut av det og er lykkelige nå??? synes det er så dårlig å plutselig ble svartmalt av familien hans ,,, det er vondt for det er jo han sm er drittsekk,, jeg kunne satt igang mange vanskr fo han om jeg ville det,men sånn er ikke jeg og vil helst unngå non skikkelige konfrontasjoner om jeg ikke må forsvare mg.
 
vett akkurat hvordan du har d...d at bf veksler med at han vil ha deg og skjeller deg ut var jeg også igjennom me bf her...tror di får litt panik rett å slett...nå vett ikke jeg hvorfor det ble slutt med dere, men virker ikke som han har vært særlig snill mot deg...og kan godt være d er d han har innsett...sånn var d vertfall her[&:]..veeldig trøttenes igrunn...men tro meg du kommer til å få d mye bedre etter hvert...og fortsetter han med å være frekk så hadde jeg gidd klar beskjed på at hvis han ikke slutter så kan han bare dra ditt peppern gror og ikka hatt giddet til å ta tlf...
å ikke bry deg om hva familien hans mener...egentlig så er du ferdig med dem...du har overhode ikke noen forpliktelser til dem...og er dem også stygge mot deg så hadde jeg kuttet dem helt...
 
bare konsentrer deg og deg selv og barnet ditt og nyt tiden[:)]...d er nå vertfall mitt råd[:)]
 
Jeg har vært utfor en fyr som plaget meg i flere år, til tross for at jeg ignorerte hele fyren. Endte med at jeg anmeldte han for trakassering. Det kan jo du også gjøre, om han skulle bli for ille mot deg. Har ingen større rett til å bedrive terror mot deg pga felles barn enn om dere ikke har barn.
 
Valget står vel mellom to onder: Fortsette med fyren og aldri bli lykkelig. Eller avslutte og kanskje ha et lite helvete, men siden få det myyye bedre. Og da er sistenevnte ikke et onde lenger, men et gode du bør unne deg selv. Du lever bare en gang (såvidt jeg vet[;)])
 
ORIGINAL: Juliette

Jeg har vært utfor en fyr som plaget meg i flere år, til tross for at jeg ignorerte hele fyren. Endte med at jeg anmeldte han for trakassering. Det kan jo du også gjøre, om han skulle bli for ille mot deg. Har ingen større rett til å bedrive terror mot deg pga felles barn enn om dere ikke har barn.

Valget står vel mellom to onder: Fortsette med fyren og aldri bli lykkelig. Eller avslutte og kanskje ha et lite helvete, men siden få det myyye bedre. Og da er sistenevnte ikke et onde lenger, men et gode du bør unne deg selv. Du lever bare en gang (såvidt jeg vet[;)])

 
sign den[:)]
 
Back
Topp