Uff, det skjedde noe ekkelt i svømmehallen idag *bugården*

Jeg og vesla gikk opp før de andre og satt og venta på dem i hallen da det kommer en mor med sin tilsynelatende livløse datter i armene og roper ring ambulanse.

Heldigvis så var hun ikke livløs for hun pustet og hadde øynene oppe, men hun så kun en vei og var ikke å få kontakt med, rett og slett helt borte[:(] (de kom fra garderoben, var ferdig med å bade)

Jeg prøvde å trøste moren så godt som mulig, men har aldir vært i en slik situasjon før så har ikke peiling på hva man gjør. Jeg gjentok egentlig bare det hun livredderen sa for å være sikker på at hun fikk det med seg og strøk henne på ryggen.

Ambulansen kom og tok henne med seg og nå sitter jeg igjen her og lurer så fælt på hvordan det går med både henne og moren (all ros til moren forresten, som forholdt seg så rolig som det er mulig i en slik situasjon).
Kommer ikke til å få sove noe særlig i natt iallefall.

Men så lurer jeg på om kanskje noen vet hvem det kan være?
Vi var i bugården, det var to tvillingsøstre (tror jeg, ev. veldig jevngamle), 6 år.
Tror jeg husker navnet til jenta og kanskje etternavnet, men vet ikke om det er greit å legge ut slikt her.

Uff, håper iallefall, og tror, det går bra med denne søte lille jenta.


Hei! Det var så sprøtt, her skulle jeg sjekke åpningstidene for svømmehallen idag, så kom jeg over denne. Det er meg og datteren min Mia du har skrevet om i denne tråden. Vet ikke om det var deg vi traff i byen for noen år tilbake da jeg ble stoppet å spurt om hvordan det hadde gått?

Uansett, det gikk veldig fint med oss. Det var epilepsi som blir nevnt her, men av det godartede slaget som hun nå har vokst av seg. Veldig skremmende opplevelse når man ikke aner hva som skjer. Tusen takk til deg for at du hjalp oss, skjønner godt at du har lurt på hvordan det gikk. Selv husker jeg nesten ikke menneskene rund i alt kaoset, så det var i grunn veldig hyggelig å finne denne tråden etter så lang tid slik at jeg kan takke for hjelpen:)

Vet jo ikke om du får lest dette nå etter alle de årene, men det var verdt et forsøk. Måtte melde meg inn i babyverden for anledningen, haha! God helg:)
 
Feberkramper fører til det samme når det verste er over. Barnet kan være umulig å få kontakt med og ser hjerne kun en vei. Ekkelt men ufarlig.
 
Back
Topp