Tyding av tester - Er jeg gravid?

Maggie2015

Glad i forumet
Trenger hjelp! Trodde ikm skulle vært i går, men har åpenbart uregelmessige sykluser etter forrige mann, så hva vet vel jeg. Testet negativt på digital i dag tidlig og heller ikke sett noe på billigstrimlene, men i sta kjøpte jeg en sånn tidlig test fra LloydsOharmacy. Er denne positiv?? Har ingen erfaring med de testene fra før. Dette er innenfor fem minutter. Syns igså jeg kan skimte noenpå billigtestene, men de «blør» så mye, er farge over alt innimellom, så stoler ikke på dem...

4B1527FD-1FBB-4E0E-AA49-100220671554.jpeg


5EC77EBA-A0B0-47D1-9E48-21CF30DFD691.jpeg
 
Helt tydelig strek på testen. Strimmel testene ser ut til å være onestep fra eBay? De er kjent for utrolig svake streker. Regner med at om du prøver på nytt i morgen med digital så vil den slå ut [emoji4]
 
Helt tydelig strek på testen. Strimmel testene ser ut til å være onestep fra eBay? De er kjent for utrolig svake streker. Regner med at om du prøver på nytt i morgen med digital så vil den slå ut [emoji4]
Jeg måtte ta en nå, klarte ikke vente venter fortsatt på resultatet... ja det er fra ebay, og de gikk ut på dato i fjor og, syns strekene driver og flytter på seg og, så nei
 
Negativ digital, jaja, waste of money får ta en i morgen ;)
 
Lloyds pharmacy er en tidligtest og slår ut på 10 mlu om jeg ikke husker feil, de fleste andre slår ut på 25, deriblandt digital :)
Derfor er det vanlig å teste positivt en stund før på de testene.
Synes det ser ut som en babystrek!
 
Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp