Tyde-Tester-Tråden :D

Vet ikke hvor mange dpo, har ikke fått tilbake mens etter fødsel og fullammer enda. Fikk bare litt blodspor på papiret for et par dager siden og tenkte da automatisk på festeblødning. Derfor jeg måtte ta en test :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva tror dere?
Vis vedlegget 77535


*fra mobil*
Jeg ser ikke noe på det første, men er jo ingen tvil på det andre. Jeg har imidlertid fått veldig tydelig blå strek (også en tykkere enn din) etter fristen på CB før, så ville ikke stolt helt på den enda. Men håper den blir sterkere for deg!! :D
 
Her er testene fra i dag, synes det er lite (for lite) forandring. Dette er jo da en annen type test, mulig dette har noe å si?

ImageUploadedByBV Forum1411024566.811564.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411024574.535405.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411024582.474772.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411024590.072250.jpg
 
Ja, det er definitivt en strek der! Og på min telefon så er den hvertfall rosa :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe. Godt å høre.. måtte bare se på testen igjen nå (over en halv time den ble tatt) og testen er jo helt ødelagt! Ser ut som den kontrollstreken har spredd ut fargen over hele testen og den svake streken er borte. Bør jeg bli bekymret eller kan det skje?
 
Hehe. Godt å høre.. måtte bare se på testen igjen nå (over en halv time den ble tatt) og testen er jo helt ødelagt! Ser ut som den kontrollstreken har spredd ut fargen over hele testen og den svake streken er borte. Bør jeg bli bekymret eller kan det skje?

Det var jo litt merkelig. Uansett så skal jo en test leses av innen tidsfristen, og dette skjedde etter en halvtime. Hva med å ta en ny? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var jo litt merkelig. Uansett så skal jo en test leses av innen tidsfristen, og dette skjedde etter en halvtime. Hva med å ta en ny? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Streken kom innen 5 minutter og man skal lese av innen 10 minutter. Men etter en halv time blir testen helt rar... har ikke opplevd det før.

Tørr ikke å ta en ny enda... må vel vente til i morra?
 
Streken kom innen 5 minutter og man skal lese av innen 10 minutter. Men etter en halv time blir testen helt rar... har ikke opplevd det før.

Tørr ikke å ta en ny enda... må vel vente til i morra?

Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men JEG hadde tatt en ny test :p hadde ikke klart å ventet til i morgen. Jeg hadde uansett tolket testen som positiv når det skjedde etter tidsfristen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men JEG hadde tatt en ny test :p hadde ikke klart å ventet til i morgen. Jeg hadde uansett tolket testen som positiv når det skjedde etter tidsfristen.


Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte bare på at jeg kanskje ikke har nok hcg i urinen fordi det ikke er morgenurin og jeg tester tidlig. Ble jo en veldig svak strek, så det er vel såvidt jeg hadde nok hcg i dag morges for å kunne gi to streker? :p Så hvis jeg tester etterpå og får negativ, vet jg ikke om jeg skal tolke det som negativ eller bare for lite hcg
 
Tenkte bare på at jeg kanskje ikke har nok hcg i urinen fordi det ikke er morgenurin og jeg tester tidlig. Ble jo en veldig svak strek, så det er vel såvidt jeg hadde nok hcg i dag morges for å kunne gi to streker? :p Så hvis jeg tester etterpå og får negativ, vet jg ikke om jeg skal tolke det som negativ eller bare for lite hcg


Ja, men tror det skal gå an å holde seg i fire timer, da blir det som morgenurin har jeg hørt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser dere noe? :) 11 dpo i dag.

ws5x68.jpg
Streken kom innen 5 minutter og man skal lese av innen 10 minutter. Men etter en halv time blir testen helt rar... har ikke opplevd det før.

Tørr ikke å ta en ny enda... må vel vente til i morra?
Jeg ser streken veldig godt. Det der må da være noe på gang :D Testene kan av og til bli litt rare etter å ha ligget litt. Tror det skyller igjennom testen flere ganger, og da kan farge hope seg opp litt her og der. Det viktigste er hva som skjer innen fristen :) Er en del som har såpass kjapp økning i HCG at de får sterkere strek på kvelden allerede, så hvis det hadde vært meg, så hadde nok ikke jeg klart å la være å teste i kveld i alle fall (etter å ha holdt deg så lenge du kan, minst fire timer) :p
 
Back
Topp