Two week wait

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Finnes det lenger uker enn de to ukene før man får TR eller kan teste med sikkerhet etter graviditet? :p
 
Antageligvis ikke. Men synes ukedagene er verst. Ser forresten tydelig endrig i søvnmønsteret mitt de to ukene i fht de to andre på en mnd. I flg fitbiten min sover jeg mer i dpo ukene enn ellers. Legger meg tidlig fordi jeg vil at tiden skal gå fort.

:laughing025
 
Nei, det er de 2 lengste ukene! Føles ut som de 2 ukene er en hel mnd [emoji23]
Jeg sover veldig lite de ukene, får ikke sove på kvelden, og står tidlig opp for å ta en test [emoji23]
 
Den første uken etter el er den verste. Ingenting kan testes og symptomer er altfor tidlig å jakte på... siste uken er bare artig for en testetøs
 
Ja, går kjempetreigt:eek: 6 dpo her i dag, men hadde egentlig bestemt meg for å vente til nærmest mulig IKM denne mnd for å unngå skuffelser av blenda tester:rolleyes: Målet er lørdag 12 DPO:wideyed:
 
Jeg skal ikke teste før etter IKM. Blir så voldsomt skuffet av negative tester, så jeg har ikke kjøpt inn tester engang. Føler tiden snegler seg av gårde, i dag er jeg bare 5 dpo.
 
Ja!!!! De to ukene etter termindatoen, når man går på overtid. DET er de lengste ukene/13 dager!!!
 
Ja!!!! De to ukene etter termindatoen, når man går på overtid. DET er de lengste ukene/13 dager!!!

Den kan jeg tenke meg er slitsom og langdrygt ja [emoji4]
 
Back
Topp