Tvillingskravle

Var på kontroll hos fastlege i dag og til min store glede hadde de fått seg ultralyd. Så da fikk jeg se de to små sprelle på skjermen igjen <3 Ble så glad at jeg glemte helt å spørre om kjønn haha. Blir spennende å se på oul om to uker :)

Så gøy da :) e bare så kjekt å se de sprelle på skjermen , i hvertfall når det er så tidlig at du ikke kan kjenne så mye spark og sånn :D
 
Kjenner dere mer til ene ungen enn den andre? Her virker den ene mye mer aktiv [emoji23] Eller så flytter de litt på seg og så misoppfatter jeg det. Men utrolig overrasket over hvor mye liv jeg kjenner til å være 13+3 i dag med morkake foran! Er andregangsgravid el. fødende eller hva det nå heter [emoji1]
 
Hei [emoji2] dere som er tvillinggravide, merket dere noe spesielt til det i starten? Før dere fikk det bekreftet på UL?
 
Hei [emoji2] dere som er tvillinggravide, merket dere noe spesielt til det i starten? Før dere fikk det bekreftet på UL?

Jeg var veldig kvalm de tre første månedene i motsetning til forrige svangerskap. Men det i seg selv er jo ikke et tegn. Men at magen ble enorm reagerte både mamma og tanten min på. Nå hadde jeg to tul som kun viste ett foster, så vi fikk ikke bekreftet det før i uke 13. Så svaret for min del er vel egentlig nei, for alt kunne forklares med at jeg var gravid for andre gang. [emoji4]
 
Hei [emoji2] dere som er tvillinggravide, merket dere noe spesielt til det i starten? Før dere fikk det bekreftet på UL?

Nei merket ikke noe. Var bekymret pga få symptomer og fikk tul, jeg trodde jeg hadde hatt ma igjen. :hilarious: Men der var det 2 gitt.
 
Kjenner dere mer til ene ungen enn den andre? Her virker den ene mye mer aktiv
emoji23.png
Eller så flytter de litt på seg og så misoppfatter jeg det. Men utrolig overrasket over hvor mye liv jeg kjenner til å være 13+3 i dag med morkake foran! Er andregangsgravid el. fødende eller hva det nå heter
emoji1.png


Jeg kjente ikke forskjell så tidlig. Har og forranliggende morkake. Men nå i uke 27 så er det ikke vanskelig å kjenne hvem som er hvem :)
 
Jeg kjente ikke forskjell så tidlig. Har og forranliggende morkake. Men nå i uke 27 så er det ikke vanskelig å kjenne hvem som er hvem :)

Hvor tidlig kjente du liv? Jeg kjenner noe hver dag, og er så (positivt) overrasket! Veldig takknemlig for det [emoji173]️
 
Kjenner dere mer til ene ungen enn den andre? Her virker den ene mye mer aktiv [emoji23] Eller så flytter de litt på seg og så misoppfatter jeg det. Men utrolig overrasket over hvor mye liv jeg kjenner til å være 13+3 i dag med morkake foran! Er andregangsgravid el. fødende eller hva det nå heter [emoji1]
Kjente den ene mye mer enn den andre! Fra de var født var det faktisk likt, den ene spreller heile veien og den andre super rolig :p er 6 mnd nå :)
 
Kjente den ene mye mer enn den andre! Fra de var født var det faktisk likt, den ene spreller heile veien og den andre super rolig :p er 6 mnd nå :)

Så morsomt!! Jeg tror morkaken lå på siden i uke 13, eller så var det noe helt annet jeg kjente [emoji23] Nå er jeg 16+6 og kjenner nesten ingenting! Gleder meg til det blir mere liv [emoji4]
 
Så morsomt!! Jeg tror morkaken lå på siden i uke 13, eller så var det noe helt annet jeg kjente [emoji23] Nå er jeg 16+6 og kjenner nesten ingenting! Gleder meg til det blir mere liv [emoji4]
Ja det kan jo være :p tror det kommer litt an på hvordan de ligger også. Husker ikke når jeg kjente liv men i starten trodde jeg det bare var magen min :p
 
Får melde meg inn her også :)

Skal på OUL på fredag, spent om jeg får vite begge kjønnene, vet nå at den ene er en gutt..

Og så er det min 4. ultralyd så langt i svangerskapet, så er ikke så spent på akkurat den delen ;-)

Har begynt å merke litt aktivitet der nede, men er ganske diffust enda.

Ellers synes jeg tiden går saaaaakte ..
 
Har endelig også begynt å kjenne litt liv, og det er betryggende. Skal på OUL i neste uke, og det blir bra! Er det flere som har fått bekkenløsning allerede? Har kommet allerede for min del [emoji85]
 
Her er vi vært på kontroll for et par dager siden, alt er bra, de er faktisk store i forhold til hvor langt jeg er på vei, så veksten er ingentkng å si på :)
 
Her er vi vært på kontroll for et par dager siden, alt er bra, de er faktisk store i forhold til hvor langt jeg er på vei, så veksten er ingentkng å si på :)

Så bra! Hvor langt er du på vei nå og vet du hva du venter?
 
Her er vi vært på kontroll for et par dager siden, alt er bra, de er faktisk store i forhold til hvor langt jeg er på vei, så veksten er ingentkng å si på :)

Mine er også større enn så langt jeg er på vei. Er IVF så de flytter ikke termin. Spurte om veksten kom til å flate ut, men hun sa det trengte de ikke :eek: Så er redd for å få 2 babyer på 4 kg nå.

Men blir jo målt veldig ofte fremover, så får se hvor det går..
 
Back
Topp