Tvillinger

Ååå gratulerer så masse :D så spennende! Selv skal jeg på TUL på fredag så blir spennende å se om det er en eller fler :) hehe, typen sier at med hans flax så blir det vel to :p

Ønsker deg masse lykke til!!
 
Gratulerer!
Jeg frykta tvillinger, fordi jeg har vært kvalm og kasta opp siden før uke 3. Og fordi jeg tok hormoner som øker sjansen litt.

Vi har ei fra før, og ikke noen avlastning fra familie eller lignende, så må innrømme at jeg ble letta da det bare var en der inne på TUL.

Men veldig stas med tvillinger!
 
Gratulerer så mye [emoji4]

Vet du om de er eneggede eller toeggede? Veldig stas da! Det kommer til å gå kjempefint, og de får så mye glede av hverandre [emoji4]
 
Oioioi!! Så gøy :D jeg har ikke sjekket enda. Men jeg har en følelse faktisk :p vi får vente å se!
God bedring så lenge :D
 
Så fantastisk! Gratulerer med 2 [emoji3]
 
Min pappa er toegget tvilling og jeg klarer ikke å slutte å tenke på om det er mer enn 1 der inne [emoji85] noen som vet om det er grunn nok til å få tidlig ultralyd? Har hørt at det burde fanges opp tidlig (men her er jeg på tynn grunn) Er i uke 8.
 
Min pappa er toegget tvilling og jeg klarer ikke å slutte å tenke på om det er mer enn 1 der inne [emoji85] noen som vet om det er grunn nok til å få tidlig ultralyd? Har hørt at det burde fanges opp tidlig (men her er jeg på tynn grunn) Er i uke 8.

Om du ikke får en henvisning til tidlig UL av legen din kan du jo ta en privat ultralyd.
Det koster litt da :)
Om det er flere steder du kan gå så varierer prisene veldig fra plass til plass ;)
 
Om du ikke får en henvisning til tidlig UL av legen din kan du jo ta en privat ultralyd.
Det koster litt da :)
Om det er flere steder du kan gå så varierer prisene veldig fra plass til plass ;)

Takk :) noen som vet av noen som er flinke på tidlig ultralyd privat i Oslo?
 
Prøv å spør legen din [emoji4] jeg fikk tul fordi min søster har tvillinger [emoji23] og fordi termin var litt usikkert da. jeg tenkte det var verdt er forsøk å spørre!
 
Noen andre som venter tvillinger?

Fant nettopp ut at det er to stykker inni magen:woot: Ikke så rart jeg har vært kvalm:depressed:

Disse to blir nummer 3 og 4 i rekken.
Hvordan føler du deg nå? :D og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!
 
Hvordan føler du deg nå? :D og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!

Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten :)
 
Hvordan føler du deg nå? :D og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!

Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten :)
 
Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten :)
Oi, så fint å høre! Hvor langt er du på vei? :) jeg har mage alt og er ikke 13 uker en gang :p andregangs da..
 
Back
Topp