Tvillinger

Noen andre som venter tvillinger?

Fant nettopp ut at det er to stykker inni magen:woot: Ikke så rart jeg har vært kvalm:depressed:

Disse to blir nummer 3 og 4 i rekken.

Gratulerer[emoji4] Kan jeg spørre om dere har tvillinger i familien fra før?
Har selv jordmortime i dag fordi jeg er urolig for akkurat dette, men den blir det ikke noe av pga en akutt sykehusinnleggelse (på infeksjon)[emoji849]
 
Gratulerer! Hadde du en mistanke?
Jeg har ikke sjekket innholdet i magen enda, så her vet vi ikke. Men tvillinger er høyt på ønskelista :D
 
Gratulerer så mye[emoji7]

Jeg tenkte tanken selv fordi jeg har vært ekstremt kvalm. Men jeg var på TUL i uke 9+5 og det var bare en baby der.
 
Åååh, gratulerer! Det er drømmen min! (Mest fordi jeg kjenner at jeg ikke orker å gjøre det her en gang til, og jeg vil at knøttet skal få søsken :p )
 
Gratulerer så mye med to små skatter på vei :D Som andre sier dobbel glede :D
Mannen min var livredd, for at vi nå skulle slå til med to hihi.
Jeg håpte at jeg skulle få tvillinger 1.gang :p Nå hadde det våre litt ekstra utfordrende med 2 små fra før som sover ALT for lite :)
 
Gratulerer så masse! Husker sjokket selv da jeg vare gravid med tvillinger for et halvt år siden (mistet) Tenk hvor mye glede de får i hverandre[emoji173]️ Hvordan er formen?
 
Gratulerer så masse!:) jeg har alltid hatt lyst på tvillinger selv og vi har det i hvert ledd i familien min:) men nå er jeg glad for at jeg ikke får det siden en på en måte mister en hel permisjon [emoji85] men sett bort ifra det så er det kjempekoselig med tvillinger da[emoji4][emoji1303]
 
Gratulera så masse.
Har alltid drømt om tvillinger, men siden dette er 4 mann, så holder det med 1. Har ikke vært på UL enda, så vet jo ikke. Tar i mot de jeg får.
Har 3 par med tvillinger i farfars søskenflokk.
 
Gratulerer så masse! Husker sjokket selv da jeg vare gravid med tvillinger for et halvt år siden (mistet) Tenk hvor mye glede de får i hverandre[emoji173]️ Hvordan er formen?

Takk for det!
Formen er dårlig, mye kvalm, men det var jeg med nummer 1 også så tenkte ikke så mye over det. Satser på at det snur snart, straks i uke 11.
 
Gratulerer så mye med to små skatter på vei :D Som andre sier dobbel glede :D
Mannen min var livredd, for at vi nå skulle slå til med to hihi.
Jeg håpte at jeg skulle få tvillinger 1.gang :p Nå hadde det våre litt ekstra utfordrende med 2 små fra før som sover ALT for lite :)

Mannen "advarte" mot tvillinger og han fikk rett gitt
 
Gratulerer! Hadde du en mistanke?
Jeg har ikke sjekket innholdet i magen enda, så her vet vi ikke. Men tvillinger er høyt på ønskelista :D

Ikke egentlig en mistanke, men tanken hadde streifet meg. Derfor spurte jeg hvor mange som var der inne på ultralyden. Hun måtte lete litt og hente en kollega, men han fant nummer 2 med en gang
 
Back
Topp