Tvillingene ❤❤

Fikk svar fra sykehuset nå. Det er en ekstrakontroll som er satt opp på meg i uke 33. :)
Med ultralyd og alt. Så da var det ikke så farlig like vel :D
 
I morgen skal jeg på kontroll :) er superspent på om de har bikka 2 kg. Vekten hadde gått så veldig lite opp forrige kontroll ifht de andre kontrollene, at jeg ikke lenger har "store" gutter i magen. Krysser fingrene for at de iallefall går nok opp :) ❤ ❤
 
I morgen skal jeg på kontroll :) er superspent på om de har bikka 2 kg. Vekten hadde gått så veldig lite opp forrige kontroll ifht de andre kontrollene, at jeg ikke lenger har "store" gutter i magen. Krysser fingrene for at de iallefall går nok opp :) [emoji173] [emoji173]

Eg o ska i mårå[emoji1] kati har du time da?
 
I morgen skal jeg på kontroll :) er superspent på om de har bikka 2 kg. Vekten hadde gått så veldig lite opp forrige kontroll ifht de andre kontrollene, at jeg ikke lenger har "store" gutter i magen. Krysser fingrene for at de iallefall går nok opp :) ❤ ❤
Spennende! Håper de følger kurven fra sist:)
 
Håpe d e ei/ein kjekke lege då. Har ei eg absolutt ikkje like :bag:
Bytte lege da? Liker ikke min heller og har satt meg på venteliste hos en annen, men det kan tydligvis ta flere år ser det ut som. Får heldigvis ny nå pga hun jeg har skal slutte da, så hjelper forhåpentligvis litt på:D

Vet dere hvirdan det blir når barna blir født? Får de samme som meg, eller får man tildelt en automatisk, evt inn å velge selv?
 
Bytte lege da? Liker ikke min heller og har satt meg på venteliste hos en annen, men det kan tydligvis ta flere år ser det ut som. Får heldigvis ny nå pga hun jeg har skal slutte da, så hjelper forhåpentligvis litt på:D

Vet dere hvirdan det blir når barna blir født? Får de samme som meg, eller får man tildelt en automatisk, evt inn å velge selv?
Nei, fastlegen min elsker jeg :D det er legene som utfører kontrollene på sykehuset. Har vært hos 3-4 forskjellige, og hun ene er mindre grei synes jeg :p

Barna dine får samme lege som deg :)
 
Nei, fastlegen min elsker jeg :D det er legene som utfører kontrollene på sykehuset. Har vært hos 3-4 forskjellige, og hun ene er mindre grei synes jeg :p

Barna dine får samme lege som deg :)
Åja, men du kan jo bare be om å ikke få den legen da?:)
 
Jeg skal på kontroll i morgen. Ekstrakontroll med UL og sånt, fikk jeg beskjed om.
Skal be om å få målt livmorhalsen og håper de gjør det.
Redd for om kynnerne og nedpresset har gjort noe utslag.
 
Back
Topp