Tvangskastrering av pedofile

Enig med du!
Jeg er utsatt for et sånt menneske, og jeg ser absolutt ikke vitsen med kastrering. Dem er da like kababel til å gjøre flere overgrep.

Mere en 3,5 år fengsel og et erstatningskrav på 270 000 kr derimot.
Samt å miste muligheten til å omgå og ha daglig omsorg for andres og egene barn.
Stakkars deg - ingen skal trenge å måtte oppleve noe sånt. Håper det går bra med deg!
 
Stakkars deg - ingen skal trenge å måtte oppleve noe sånt. Håper det går bra med deg!
Går veldig fint med meg. Mange år siden, og vi vant frem og han fekk straffa si (til tross for at den er alt for kort).

Men fekk på en måte "hevn".. og en avslutning på det. Og det er kansje det viktigste.
 
Oppførsel er viktig i norske fengsler, en person dømt for forsettelig drap med 21 års fengselstraff kan faktisk søke om åpen soning etter 5-7 år, da kan h*n jobbe utenfor fengselet (i en vanlig jobb) og ta kollektiv tilbake hver dag. Det er i prinsippet helt sykt, men på en annen måte veldig bra, da lærer de jo å oppføre seg utenfor fengselet under veldig strenge forhold og forebygger soningsskade som mange får. Det reduserer jo sjansen for nye overgrep når de kommer ut. Alikevel tenker jeg det må være veldig spesielt for en mor/far å møte barnets morder på gata etter 5 år
emoji20.png
sånn for å ta et eksempel
emoji30.png

Ja, den er jeg veldig for egentlig, men syns ikke det skal gjelde dem som har ødelagt livet til andre. :(
 
Går veldig fint med meg. Mange år siden, og vi vant frem og han fekk straffa si (til tross for at den er alt for kort).

Men fekk på en måte "hevn".. og en avslutning på det. Og det er kansje det viktigste.
Det er bra jobba! Nok av de sakene som blir henlagt, og der offeret sitter igjen som svarteper.
Å få ei oppreisning og at gjerningsmannen blir dømt hjelper uansett om straffen er liten eller ei.. det viktigste er at en føler seg hørt og trodd.
 
Det er bra jobba! Nok av de sakene som blir henlagt, og der offeret sitter igjen som svarteper.
Å få ei oppreisning og at gjerningsmannen blir dømt hjelper uansett om straffen er liten eller ei.. det viktigste er at en føler seg hørt og trodd.
Ja, det er absolutt det viktigste for meg iallefall.
 
Back
Topp