Tv

Det handler om ei som reiser tilbake i tid ved et uhell. Det er vel til 1700-tallet og må finne seg til rette i det samfunnet. Mye historiske hendelser også :) Er så interesssante karakterer og virkelig gripende handling. Og hver sesong tar en helt ny vendig :)

Da får jeg gi det en sjanse! :)
 
Netflix ja :) Hva handler Handmaid´s tale om da?

Det er seriøst en av de beste seriene, og den har fått kjempehøy score på imdb! Du må nesten bare se traileren, litt vanskelig å forklare, men jeg anbefaler den på det sterkeste!!!!!
 
Det er seriøst en av de beste seriene, og den har fått kjempehøy score på imdb! Du må nesten bare se traileren, litt vanskelig å forklare, men jeg anbefaler den på det sterkeste!!!!!
Er det også netflix?:) Kan hende jeg må sjekke ut ja, for vi er tom for serier å følge med på akkurat nå.. Er det noe mannfolk kan se også?
 
Er det også netflix?:) Kan hende jeg må sjekke ut ja, for vi er tom for serier å følge med på akkurat nå.. Er det noe mannfolk kan se også?

Ja og ja! Sambo ser også på den, vi begge elsker den :)
 
Grey’s anatomy er favoritten her [emoji4]
åååh, favoritten min åg :D Vet ikke om jeg tørr og innrømme for meg selv hvor mange ganger jeg faktisk har sett på den serien på nytt og på nytt :') Huff, men skal sies jeg begynte å se på den når jeg gikk i 5. klasse eller noe. :)
 
Begynte å se den i går vi :) Takk for tips! Virker bra, selv om det er fryktelig også ja..

Den er veldig bra ja, men litt fæl også! Håper du liker det allikevel :) Den er litt annerledes i alle fall.
 
Ser en del på Once upon a time, Jane the Virgin, Paradise Hotell,(haha, ja faktisk) [emoji28] 24 hours in A&E.. Det var de jeg kom på nå [emoji23]
 
Ser en del på Once upon a time, Jane the Virgin, Paradise Hotell,(haha, ja faktisk) [emoji28] 24 hours in A&E.. Det var de jeg kom på nå [emoji23]
Hehe, ser også på paradise hotel :') Har liksom sett på det siden det begynte " i Norge" så har liksom blitt en fast sak at når det begynner så må jeg følge med :')
 
Back
Topp