TUL

Da har jeg fått time til TUL 8 juni:)

Kjenner det er godt med ekstra oppfølging da vi har mistet to ganger tidligere. Jeg vil etter mine beregninger være i midten av uke 6 da, så blir spennende å se om vi er så heldige å få høre det lille hjertet slå[emoji173]️

*sniker fra desember*
Kjekt med ekstra oppfølging, det trengs. Jeg fikk ikke TUL før uke 9+2 denne gangen (har mistet to gNger på rappen før denne, nettopp i uke 9) og det var uendelig lenge å vente...
jeg har bestilt privat TUL til neste uke (12+2) i tillegg - føler jeg trenger det for å kunne annonsere til familie.
Hørte hjertelyden med doppler idag da - det var en helt magisk bekreftelse [emoji813]️

Tenker du å be om flere TUL?
 
Vi lurer på om vi skal bestille UL til mannen kommer hjem fra jobb. Er ca i juli en gang. Eg skal på mandag da, men det var fordi eg skulle på kontroll! Så er vel ikkje 5 uker en gang da! Så er nok ingenting å se (hjertelyd tenker eg på da)
 
Kunne tenke meg og ha en TUL i juli en gang (ca. 10 uker), men da har klinikken ferie, så tenkte jeg kunne høre med legen om det kan ordnes på noen måte :)
 
Jeg har bestilt TUL 11 juli og burde være ca. 10+4 da. Skal besøke kjæresten litt over en yke etter det, så gir meg tid til å fikse det i Norge om noe skulle vært galt, samtidig som vi føler det vil være trygt nok å annonsere det til hans familie om det ser bra ut. Vi vil helst annonsere det sammen[emoji4]
 
Jeg skal til TUL 16.juni og er da 6+6. Har hatt noen små blødninger og er egentlig litt redd for MA så må i grunn få avklart noe før jeg kan slappe av:)
 
Tror jeg skal bestille time til 1.august eller noe, da er jeg 12+0 eller noe.
Da ser man at det er en liten baby der [emoji7]

Har en doppler her også, som jeg planlegger å prøve i uke 8-9 [emoji4]
 
Jeg har bestilt ultralyd i uke 6+0 (mulig 6+1) allerede, egentlig bare for å se at ting er der det skal (jeg har to venninner som har hatt exu og oppdager det ganske sent, og det virker så sinnsykt vondt) før jeg reiser på ferie. Er det vits i å ha forventinger til å se hjerteslag allerede da, eller risikerer jeg bare å bli skuffet da? Vet at det er helt i grenseland, men er det noen som har sett hjerteslag så tidlig? Jeg kommer forresten til å ha UL noen uker senere også, men det kan jo bli noen nervøse uker i mellomtiden.
 
Last edited:
Jeg har bestilt ultralyd i uke 6+0 (mulig 6+1) allerede, egentlig bare for å se at ting er der det skal (jeg har to venninner som har hatt exu og oppdager det ganske sent, og det virker så sinnsykt vondt) før jeg reiser på ferie. Er det vits i å ha forventinger til å se hjerteslag allerede da, eller risikerer jeg bare å bli skuffet da? Vet at det er helt i grenseland, men er det noen som har sett hjerteslag så tidlig? Jeg kommer forresten til å ha UL noen uker senere også, men det kan jo bli noen nervøse uker i mellomtiden.

Hjertet skal begynne å slå 22 dager etter unfangelsen, så da skal du kunne høre hjertet 6+0, om du er sikker på når du hadde EL:)
 
Jeg har bestilt ultralyd i uke 6+0 (mulig 6+1) allerede, egentlig bare for å se at ting er der det skal (jeg har to venninner som har hatt exu og oppdager det ganske sent, og det virker så sinnsykt vondt) før jeg reiser på ferie. Er det vits i å ha forventinger til å se hjerteslag allerede da, eller risikerer jeg bare å bli skuffet da? Vet at det er helt i grenseland, men er det noen som har sett hjerteslag så tidlig? Jeg kommer forresten til å ha UL noen uker senere også, men det kan jo bli noen nervøse uker i mellomtiden.

Jeg var på TUL når jeg var helt i starten av uke 6 nå forje uke:) Kunne ikke høre hjertet enda, men han trodde at han kanskje kunne se at det banket. Men var såpass lite at han ikke turte si det 100% sikkert. Så jeg skal tilbake igjen når jeg er rundt 8 uker på vei. Da sa han at det var lettere:)
 
Ska TUL 30.07. e jo litt usikker kor langt eg e på vei då men ca 11-14 veker eller nåke sånn...
 
Jeg har bestilt ultralyd i uke 6+0 (mulig 6+1) allerede, egentlig bare for å se at ting er der det skal (jeg har to venninner som har hatt exu og oppdager det ganske sent, og det virker så sinnsykt vondt) før jeg reiser på ferie. Er det vits i å ha forventinger til å se hjerteslag allerede da, eller risikerer jeg bare å bli skuffet da? Vet at det er helt i grenseland, men er det noen som har sett hjerteslag så tidlig? Jeg kommer forresten til å ha UL noen uker senere også, men det kan jo bli noen nervøse uker i mellomtiden.

Sniker fra januar :) jeg var på UL i uke 5+3, så er bankende hjerte da :) så det burde ikke være noe problem om du vet at du er så langt på vei. Men kommer jo selvfølgelig Ann på utstyret som brukes av gyn også. [emoji5]
 
Har bestilt time til 2. august (12+0). Kjennes litt lenge til, men gleder meg :)
 
Var på ultralyd i dag ☺️ altfor tidlig til å se noe - men dette var en kontroll som var planlagt fra mars! Vi såg en «pose», men baby var for liten til å vises ❤️ neste ultralyd blir vel når mannen kommer hjem fra fiske ❤️ da er eg vel ca 9-10 uker ☺️
 
Back
Topp