TUL

Veldig spennende! Ønsker deg masse lykke til [emoji173]️ kjenner meg igjen i at det blir betryggende med tul. Vi har time 14 juni og jeg teller ned dagene til første blikket av den lille... håper alt går bra for oss begge og at vi kan senke skuldrene litt etter dette!
 
Har også fått time 14. Juni. Gleder meg og prøver alt jeg kan å senke skuldrene frem til da :)
 
Åå så spennende, det er jo bare en uke til:) Jeg har time hos gynekolog den 25. så da får vi sniktittet litt da:)
 
Hva sjekker de på tidlig ultralyd ?[emoji4]

Jeg ble henvist dit da syklusen min har vært rar etter sa. Egentlig bare for en ekstra bekreftelse på hvor langt jeg er på vei:) Noe mer enn det tror jeg ikke de kan se så tidlig. Jeg har ett lite håp om at vi kan få høre hjertet:)
 
Jeg ble henvist dit da syklusen min har vært rar etter sa. Egentlig bare for en ekstra bekreftelse på hvor langt jeg er på vei:) Noe mer enn det tror jeg ikke de kan se så tidlig. Jeg har ett lite håp om at vi kan få høre hjertet:)
Da skjønner jeg at det et en trygghet ja[emoji4]
 
Kommer til å bestille hos fastlegen min, hun har ul. Tenkte rundt uke 6-7. Siden jeg mistet i desember så hun jeg kunne komme til henne og sjekke neste gang :) mulig jeg spør om 2, en i uke 6 og en i 8. Reiser på ferie i uke 8, så greit å sjekke før det. Så blir det vel en litt mer proff ul rundt uke 12-13. Var 12 uker når jeg mistet sist, så føler ikke jeg kan slappe av før jeg ser at alt er bra på ul.
 
Å, nå virka det superlenge å vente helt til uke 12! :/
 
Back
Topp