TUL

CAHG

Betatt av forumet
Bestilt time 9.juni til ultralyd i dag! Gleder meg sånn [emoji173] noen som har erfaring med Martin P.Lundring på Spesialistsemteret for kvinner i Jessheim? [emoji4]
 
Bestilt time 9.juni til ultralyd i dag! Gleder meg sånn [emoji173] noen som har erfaring med Martin P.Lundring på Spesialistsemteret for kvinner i Jessheim? [emoji4]

Var der med forige på 3D. Martin er kjempe dykig[emoji4]! Var på privat ul sist hos aleris, skal til
Martin om noen uker[emoji4]
 
Han skal være en av landets beste
 
Bestilt time 9.juni til ultralyd i dag! Gleder meg sånn [emoji173] noen som har erfaring med Martin P.Lundring på Spesialistsemteret for kvinner i Jessheim? [emoji4]

Skal dit neste uke[emoji5] var der sist også. Veødig flink, men dyr.
 
Så godt å høre at dere er fornøyde [emoji16] da gleder jeg meg bare enda mer [emoji87] kan ikke tiden bare flyyyy[emoji87][emoji28]
 
Skal dit den 2 juni [emoji16] var der med nr to også. Kjempeflink, vi fikk med masse bilder og videoer. Følte han hadde god tid til oss og våre spørsmål [emoji106]
 
Han skal som nevnt være en av landets beste. Jeg fikk han anbefalt av mange og var der på TUL i uke 8, skal også tilbake om 2 uker. Jeg er veldig fornøyde med han og anbefaler han varmt videre :)
 
Back
Topp