TUL - forferdelig opplevelse

Nå har jeg gått grundig til verks på datoer osv, og jeg ser at det er en mulighet for at jeg i går var i uke 7+4, ikke 8+2 som jeg først trodde. Det hjelper jo litt. Da fikk jeg min første positive test 8 DPO, som er mulig. Jeg vet jo ikke HVOR i uke 6 han mente jeg befant meg, så i beste fall så har jeg ingenting å bekymre meg for!

Jeg har ringt gynekologisk AVD på et annet sykehus for å spørre hvordan jeg kan få time hos dem isteden.
 
Så flink du har vært! Håper det løser seg og at alt står bra til.
 
Skjønner du ble skuffet. Du fikk ny time om en uke, da blir du nok grundigere sett på.
Hadde en lignende opplevelse en gang, fortalte det på neste UL. Da fikk jeg en veldig grundig undersøkelse:)
 
Jeg har hatt et par dAger nå der det har kommet litt blod i tillegg til den konstante spottingen, så jeg er ganske sikker på at løpet er kjørt for min del... skal på ny ultralyd på torsdag men det blir samme gyn og sykehus som sist. Ingen kunne hjelpe meg....

Går bare å venter på å få bekreftet at jeg har mistet.
 
Jeg har hatt et par dAger nå der det har kommet litt blod i tillegg til den konstante spottingen, så jeg er ganske sikker på at løpet er kjørt for min del... skal på ny ultralyd på torsdag men det blir samme gyn og sykehus som sist. Ingen kunne hjelpe meg....

Går bare å venter på å få bekreftet at jeg har mistet.

Har du smerter? Mye blod?

Håper virkelig det bare er kroppen som tuller med deg. Og at lille i magen har det fint.
 
Har du smerter? Mye blod?

Håper virkelig det bare er kroppen som tuller med deg. Og at lille i magen har det fint.

Nei, ingen smerter. Har vekslet mellom lysrosa og brun spotting i 2 uker. I går og i dag kom det en "klump" med rødt på papiret.
 
Jeg har hatt et par dAger nå der det har kommet litt blod i tillegg til den konstante spottingen, så jeg er ganske sikker på at løpet er kjørt for min del... skal på ny ultralyd på torsdag men det blir samme gyn og sykehus som sist. Ingen kunne hjelpe meg....

Går bare å venter på å få bekreftet at jeg har mistet.

Kjære snille deg, det var leit å høre[emoji20] men når det er sakt, det trenger ikke bety at lillespire er borte, mange blør i begynnelsen av svangerskapet, om du ikke har smerter kan dette fortsatt være en uskyldig blødning[emoji5] har du noen private der du bor? De har ofte timer på dagen og MYE bedre tid og forståelse enn mange sykehus[emoji106]
 
Kjære snille deg, det var leit å høre[emoji20] men når det er sakt, det trenger ikke bety at lillespire er borte, mange blør i begynnelsen av svangerskapet, om du ikke har smerter kan dette fortsatt være en uskyldig blødning[emoji5] har du noen private der du bor? De har ofte timer på dagen og MYE bedre tid og forståelse enn mange sykehus[emoji106]

Nei, ingen private... dessverre [emoji853] jeg blødde ingenting med N, så tviler sterkt.
 
Hadde nok ringt legen igjen jeg, du må da ha krav på litt fortgang når du blør mer.

Var der i går, fikk beskjed om å bite tenna sammen [emoji849]
 
Fikk du ikke en sjekk engang?[emoji15]

Nei, blir på torsdag hos gyn... føler ikke at jeg blir tatt seriøst. Legen er overbevist om at alt er bra. Jeg er helt sikker på at det har gått galt.
 
Du kan be om en ny gyn, eller gå privat. Send inn en klage på vedkommende og på behandlingen du fikk.
(Det var ikke tilfeldigvis I Elverum du var? ...)

Det er jo dessverre ikke så mye de får gjort så tidlig, men du skal undersøkes skikkelig, og de har retningslinjer de skal følge ifht bedside manners. (Finner ikke et godt norsk ord i farten.)

Håper det ordner seg for deg! <3
 
Lykke til! Håper du får bedre behandling på torsdag.
 
Hei! De fant hjertelyd og embryoet hadde vokst etter boka på en uke. Blødningene hadde tatt seg opp de siste dagene, så jeg visste at det ikke ville gå veien (selv om alt så fint ut).

Hadde en liten mini-fødsel på do i sted, så SA er et faktum. Det går greit med meg, og jeg håper på å slippe rester, og å bli gravid igjen raskt med et levedyktig barn [emoji173]️

Takk for omtanken!
 
Hei! De fant hjertelyd og embryoet hadde vokst etter boka på en uke. Blødningene hadde tatt seg opp de siste dagene, så jeg visste at det ikke ville gå veien (selv om alt så fint ut).

Hadde en liten mini-fødsel på do i sted, så SA er et faktum. Det går greit med meg, og jeg håper på å slippe rester, og å bli gravid igjen raskt med et levedyktig barn [emoji173]️

Takk for omtanken!

Ånei, så leit! Selv med blødninger kan det jo gå bra, men jeg har selv hatt en slik "minifødsel" på do så vet at når det skjer er det ingen tvil. Stor klem til deg! Satser på at alt kom ut og neste spire er like rundt hjørnet!
 
Back
Topp