Tudelidu - expecting two!

Så va eg jammen kommt te uke 30.... e litt merkedag det og, for det betyr at eg kan føda på sykehuset i Haugesund, før uke 30 så kan ein ikkje det... Har vore hos fysioen i dag, han syns eg va veldig sprek te tross for Keikomagen, så det e positivt! Føle meg ganske så pigg, men nå har trøttheten kommt litt tebake, og ikkje minst halsbrannen... våkna i natt - trudde eg va kvalm - men fant jo ut at det egentlig barra va halsbrann, så då va det barra å tygga i seg ein link og venta ti minuttar - og så gjekk det greit. Tomt for natron, hehehe. Så har kjøppt meir i dag.

Ellers da, jo, henta meg jo sånne babypakkar i går, så nå e dei pakka ut og plassert. Stellebordet e nesten blitt fullt allerede. Og det dukke opp små babypresangar allerede og... har vell fått ti bodyar te nå trur eg, hehehe. Så det ska ikkje stå på bodyar dei tre første mnd, for eg har ett røys som eg kjøppte brukt sjøl og. Ellers så e det mesta av innkjøp ferdig og nå, barra pittelitt småting igjen. Skulle egentlig ein tur te Ikea i helga, e to timar å kjøra... men så har ikkje mannen fått lønn enda(mine feriepenger blei brukt te bil..) så må drøyan enda ei veka... litt usikker på om det går, men krysse fingrane. De har vell kanskje ein rullestol te låns der om det e forgale å gå...?

7 offisielle uker igjen før eg blir satt i gang, e enormt spent på om nåke skjer før det... og ka gjør eg egentlig då? Må ta ein prat med legen neste veka trur eg. For eg vett egentlig ikkje heilt ka eg ska gjør hvis feks vannet går---- og kor terskelen går for å ringa te føden... Må vell tenka på å pakka ein sånn fødebag og... men bruke jo klær te daglig som eg tenke å ha med meg. Kanskje eg heller ska skriva ei lista te sambo, sånn at han kan pakka hvis det skjer nåke akutt.

Får laga litt middag nå, fersk torsk som pappa har fiska. Blir bra!
 
Ååå, så langt du har kommen!! Virker som du har det meste på stell da [emoji4]
 
Ååå, så langt du har kommen!! Virker som du har det meste på stell da [emoji4]

Yepp, trur det! I dag har eg skreve pakkelista te sambo, i tilfelle ting går litt fort i svingane plutselig og. Henge på kjøleskapet, hehehe. Han er jo meir distre enn meg, så trenger liste med spesifikke detaljer, hehehe
 
Stellebordet fyllt opp med alt som va i babypakkane [emoji2][emoji2]
2e3b48eb8ab60fad8fb25f522eba9425.jpg
 
Og der va uke 31 påbegynnt :) Har vore hos både jordmor og på UL kontroll denna veko. Mandagen va det jordmor, ikkje nåke spesielt som skjedde der. Hu meinte at TV1 hadde festa seg nå da... og trur nok at det stemme, for magen har liksom endra form, sunke litt, og blitt spisse... alt magefettet e samla heilt nederst og disse der, (kanskje ikkje så kjekke detalj, men sånn e det nå, hehehe) Vett jo ikkje ka det vil sei at det festa seg, så det spurte eg om når eg va på UL i går. Fekk ett politikarsvar, blei ikkje så møkje klokare, men konkluderte med at det ivertfall va bra da.

Kontrollen gjekk fint, hadde med ei venninna som fekk tvillingar for to år siden, hu fekk de i uke 30... og va innlagt fra uke 25, og i tre mnd etter det... e så utrulig glad og takknemlige for at eg har sluppe nåke sånnt! Va for første gong ein mannlige lege faktisk, og for første gong så låg de meir eller mindre i ro, så tok ikkje meir enn ein halvtime denna gongen(pleie å gå nesten ein time... ) Begge tvillingane hadde vokst siden sist(to veker siden) , men tv2 hadde vokst 400 gram, og tv1 barra 200gram. Va visst ikkje heilt uvanlig, men det va grunn nok te at det må holdast under oppsikt. Vett at tv2 har meir fostervann/plass da... usikker på om det har nåke å sei. Men de vokste nå i "tvillingtempo" sånn sett. Så eg bekymra meg ikkje. Så nå e det henholdsvis 1400g og 1600g kvar.

Ellers så har eg kansellert ikeaturen som eg og sambo skulle ha te helga, orke rett og slett ikkje den traskinga... så då har det blitt nettshopping i stedet. Og i stedet for ny tv benk så har eg kjøppt ein gammale på finn som eg ska pussa opp, så har eg nåke å tutla på med og. Og spart nåken tusen, hehehe.

Formen e fin, ganske på stedet hvil dei siste vekene. Gjekk "lang" tur i går i gågata i Haugesund, blei vell ett par km... men det gjekk faktisk bra. Kjente godt nedpress på kvelden da, men merka ikkje nåke "bivirkningar" i dag, så det e bra! Har fått godt med vann i kroppen nå einaste, spesielt venstre foten, blubb blubb fot.... og det stikke så barra det. Fekk nå beskjed av jordmor at stikkingane va nerver i klem, og at det barra kom te å bli verre, juhuu :yuck:
 
Begynne å bli mektig leie detta vatnet i kroppen. Det stikke så himligt i beino! Nerver i press visstnok, så halvparten av tærne mine e numme, og det stikke i ledda... og i tommelen... greie ikkje knyta nevane om morgenen... det ska bli herlig å bli kvitt det der!!!!

I forgårs va ein skikkelig "sliten" dag. Dau trøtt heile dagen og ikkje i form.... men i går va formen på topp igjen... og i dag merke eg at trøttheten e der igjen. Greitt at ein av to e ok da... så i går , i 24 grader, tutla eg på og pussa opp ein tvbenk me har kjøppt på finn. Blei jammen ferdig teslutt og, tok heile dagen da. Men satt i skyggen, og det va litt bris, så gjekk så fint atte. Men kjenne at eg har sotte på ein trekrakk i rævå, hehehe. Med tanke på alt vatnet i kroppen e det vell ett "hakk" der enda, hehe. Kjenne at tempen ute e ganske trykkande i dag og, men ikkje så varmt som i går... men har ikkje så møkje uteprosjekt i dag... mon tru ka eg kan finna på?
 
Altså... vurderer om eg ska kutta ut ebaykontoen min, hehehe. Skummelt å vera hima heile dagane. I dag presterte eg å kjøpa to snakkande hamsterar - og dyrehagefingerdukker, hehehe. Va så skjønne dei hamsterane - dei repetere lydar du lage med hamsterstemme - komme vell te å bli gal av de ein gong i framtida, hahaha.

Nå har eg kommt meg te uke 32 gett. ei mindre. Merke eg telle veldig. Det virka heldigvis ikkje som om det e nåke på gang i nærmaste framtid ivertfall, så det e bra om ikkje anna! Fortsatt null og niks kynnerar, drive nesten å lure på om det e nåke gale for eg ikkje har de, hehe, men liv kjenne eg kvar dag ivertfall. Va på diabetes kontroll i går, det gjekk fint. Har unt meg bittelitt søtt den sista tio, har tatt litt ekstra insulin. Så det har blitt ett par kroneisar i varmen ivertfall. Men nå har eg kjøppt inn sånne vann is former, så tenkte eg skulle svoosja opp litt smoothie og frysa det. Sjå om det kan funka i stedet!
 
Jaja... våkna i fire tida i natt... og fekk ikkje sova... ikkje kul... så nå har eg surfa i halvanna time, spist frokost, og kjenne at eg snart begynne å bli litt trøtte igjen. Har enormt lysst på ein kaffikopp, men tror eg ska drøya den, hehehe. Va nå skikkelig unødvendig å våkna så tidlig ivertfall. Men nå ringe vell klokka te sambuaren min snart, og så står han opp, så sleppe ivertfall snorking når eg ska legga meg litt nedpå igjen...

Kjenne litt på bekkenet i dag, eg drog ei filla over gulvet i går, for skulle få besøk. Va vell kanskje ikkje det luraste eg kunne ha funne på, men men... Golvet blei reint ivertfall, hehehe. I dag står litt planting for tur, og så ska eg baka litt kanel i svingane tenkte eg. Får besøk i ettermiddag og, plus at det e malerar som male utenfor her, så tenkte eg kunne gi ett par boller te dei og - mulig som smøring, for det e ett tak over inngangspartiet og på framsida mot sjøen som må malast og.... håpe eg greie å få det te, hehehe.

Ellers så e formen meir eller mindre på stedet hvil... som han har vore dei siste ukene. Begynne å få ganske masse vann i kroppen einaste, spesielt i venstre foten. Og det brenne i føttene når eg ska legga meg... så i går hadde sambo vore å kjøppt kjølande fotspray te meg på bodyshop. Snille mannen! Det hjalp littegrann ivertfall, får testa det fleire kveldar tenke eg!
 
Pass på hvis det blir for mye hevelse.....
Men du har vel ofte kontroller nå??
Og så må du huske å slappe av masse, ikke styre så masse med ting og tang!!

Hilsen bekymret tvillingmamma. <3
 
Pass på hvis det blir for mye hevelse.....
Men du har vel ofte kontroller nå??
Og så må du huske å slappe av masse, ikke styre så masse med ting og tang!!

Hilsen bekymret tvillingmamma. <3

Foreløpig under kontroll sier jordmor og de på sykehuset, er innom hver 14 dag, av og til hver uke... antar det kanskje blir hver uke fremover nå :) Prøver å ikke styre for mye, hehehe.
 
Eg antok i går at eg kom te å ha ein "trøtt" dag i dag... og det stemmer det. Er som om hodet og kroppen ikkje heilt vil våkna... Pleie å ha det sånn kvar andre eller tredje dag, men kanskje spesielt etter eg har vore litt aktive. Og aktiviteten i går va å baka boller, hehehe. Og planta ett par planter... så det holde liksom.... :confused005 jaja, blir bedre i måro igjen! Har absolut ingenting på planen i dag, bortsett fra å handla litt. Så vurdere ein film, evnt lesa litt med beina høgt.
 
Siste innkjøp, krremt. Kan ikkje driva å våkna på natto og ikkje få sova eg altså...... Men dessa her va så utrulig skjønne at eg barra måtte. Va inne på norske nettsida og de kosta meir enn 400 kr stykke... 150 på ebay, så det blei ein grå og ein blå. elefantpute.jpg
 
Slimpropp.... blei nå litt nervøse eg i går kveld... for då kom det slim gett.... og i dag morges og. Så proppen e nok gått! Måtte googla litt for å finna ut ka som gjelde, trenge ikkje skje nåke på fleire veker visstnok, men allikavell, ei jordmor skreiv at innen to uker så va nok fødselen i gang hvis proppen hadde gått.... ei anna meinte at innen ei veka. Hjææælpes! Så nå blei rett og slett fødsel endå litt meir reelt...

Va litt bekymra i går, fekk akutt hodeverk etter middag, det dunka skikkelig, og jordmor har sagt at det e nåke ein må passa på i forhold te svangerskapsforgiftning. Så då va det rett opp te foreldra mine og låne blodtrykksapparat. Først så var trykket veldig høyt, men hadde jo gått i litt trapper og sånn. Etter ein halvtime så var det heilt normalt. Og det var det etter ett par timar og. Og i dagmorges va det heilt fint og!!!

I dag ska me bygga kommoder, hehehe, det e alltid spennande. Han hata sånn, og e så utålmodige at det ikkje ligna nåkenting. Så eg lese bruksanvisning og han skrur :-D
 
Back
Topp