Tudelidu - expecting two!

Noe virker litt kjent med skrivemåten og bildet... du skulle ikke tilfeldigvis ha vært innom VK for noen år siden? Eller så bare minner du om ei der :)
 
Lykke til på UL i dag!!! Det er jo litt mer vanlig med sterkere ligamentsmerter når du venter to? Jeg vet ikke helt hvordan det kjennes ut, men kanskje det er hva du har?
 
Du skiftet vel underveis helt på tampen der :) men morsomt å se deg her. Håper UL går bra :)

Ja, stemmer, skifta vell te Streken... hehehe. Kan informera om at eg greidde å gå opp alle 20 kiloane eg gjekk ned når eg va aktive på VK. :-D Ka/ka tid vente du bebis da?
 
Fortsatt i lykkerus etter OUL i går. Kunne rett og slett ikkje gått bedre enn det gjorde. To superfriske og aktive guttar. Det va bankers at det va guttar for å sei det sånn. Og det e det eg har ønska meg mest!!!

Og alt va fint med målingar og hjerter og føtter og lepper og alt. Tvilling 1 va bittelitt større i hodet enn tvilling to, ellers så va det likt. Så "ultralyd" termin på tv1 va 25 aug, på tv2 31 aug.... men de holdt på offisiell dato , 1 september som termin, pga at det er prøverør, så da er det jo ganske bankers ka tid egg blei befrukta.

Syns det e fasinerande alt det som de kan greia å sjå på den der ultralyden altså, hu hadde litt problemer, for de va veldig aktive... men det e jo ett godt tegn.... Og det hjalp vell ikkje at eg hadde drukke endel iste(med sukker) rett før... for fekk hørra at det va lurt å drikka nåke søtt og kaldt før UL - då va eg nå sikker på at eg fekk se kjønn ivertfall, hehehehe. Tørte ikkje sei det te jordmora, hehehe. Venta litt at sambo sko sei det, men han greidde å holda seg han og.

Magafølelsen min på at alt stod bra te blei bekrefta ivertfall, og sambo va enormt letta. Han bekymra seg jo for at det kunne vera nåke gale han vettu. Svigermor i taket, sjøl om hu hadde veldig lysst på ei jenta, og farfaren i ekstase. Mine foreldre e ganske rolige, så der va det meir "OK, det blir jo fint". Hehehe. vanskelig å få dei begeistra uansett, hehehe, de ser vell for seg all jobben det blir dei, siden de e naboane våres.
 
Ja, stemmer, skifta vell te Streken... hehehe. Kan informera om at eg greidde å gå opp alle 20 kiloane eg gjekk ned når eg va aktive på VK. :-D Ka/ka tid vente du bebis da?

19 september, og har bare en i magen :) Var vel tilbake til det samme jeg og når jeg ble gravid. Frem og tilbake er like langt sier de :p
 
Så kult med to gutter og alt var bra på UL. Jeg har ennå et par uker å vente på min OUL så håper jeg får vite kjønn da :)
 
Gratulere med to gutter! Det er så stas :) De kommer nok til å få mye glede av hverandre <3 Mine tvillinggutter er 4 år nå, og det er kjempestas! :D
 
Gratulerer så mye med to gutter :D så stas [emoji173]
 
Back
Topp