Tror jeg holder en baby hver gang jeg våkner

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Jentene våre ble født for 2 uker siden og var 6 uker premature. Vi har bare vært hjemme med dem 5 dager siden de har vært avhengig av sonde osv...

Hver natt når jeg våkner av at de sier ifra de er sultne er jeg 100% sikker på at jeg har en av dem på brystet og tror jeg har sovet slik siden forrige stell+pupp. Jeg og sambo ler av at jeg alltid sier noe sånt som «jeg kommer, må bare prøve å ikke vekke henne her», eller «jeg kommer meg ikke opp når jeg har henne på brystet».
Det kjennes virkelig som jeg har en baby på brystet og jeg må kjenne etter mange ganger for å innse at det bare er dyna.

Er dette normalt? [emoji28] Hjernen min burde jo snart begynne å skjønne at dette er tull etter at det har skjedd sikkert 30 ganger.

(Vi holder dem generelt mye til brystet etter hvert måltid for kos og nærhet).
 
Sånn hadde jeg det og når min var nyfødt [emoji4] tror det er «normalt» mtp søvnmangel og så videre! Det går over [emoji4]
 
Sånn hadde jeg det og når min var nyfødt [emoji4] tror det er «normalt» mtp søvnmangel og så videre! Det går over [emoji4]

Hehe [emoji28] så bra! Jeg føler meg helt klin kokos når hjernen min oppfører seg sånn
 
Hadde det helt likt!!! I blandt trodde jeg at jeg sovna med mini på meg og at han nå lå under dyna når jeg våkna! Våkna brått flere ganger og kasta dyna bort, men han var jo i senga si.. huff!!! Haha
 
Opplevde det ikke så ofte, fordi jeg alltid HADDE mini oppå meg :p Tok noen uker før han sov noe annet sted enn oppå meg. Hadde heldigvis bare en :p
 
Hadde det helt likt!!! I blandt trodde jeg at jeg sovna med mini på meg og at han nå lå under dyna når jeg våkna! Våkna brått flere ganger og kasta dyna bort, men han var jo i senga si.. huff!!! Haha

Haha! Ja, jeg har prøvd å finne baby under dyna også! Blir sykt redd når jeg ikke finner henne, og dyna ligger godt over meg. Også skjønner jeg plutselig at hun har det fint i senga si heldigvis [emoji171][emoji92]
 
Opplevde det ikke så ofte, fordi jeg alltid HADDE mini oppå meg :p Tok noen uker før han sov noe annet sted enn oppå meg. Hadde heldigvis bare en :p

Hehe! Ja, da blir det jo annerledes [emoji1] Jeg syns det er skummelt å sove med baby oppå meg, men de sover ofte på brystet hos pappaen sin nå. Og nå har vi prøvd å ha en og en mellom oss i senga også (de bytter på å ikke få sove..).
I natt skulle jeg ta ut den ene av senga si fordi hun gråt, og da var den andre borte! Da sov hun inntill pappaen sin. Jeg bare, «M! Du må ikke snu deg nå...» [emoji15] Tror vi skal ha en Babynest mellom oss fra nå av.
 
Hehe! Ja, da blir det jo annerledes [emoji1] Jeg syns det er skummelt å sove med baby oppå meg, men de sover ofte på brystet hos pappaen sin nå. Og nå har vi prøvd å ha en og en mellom oss i senga også (de bytter på å ikke få sove..).
I natt skulle jeg ta ut den ene av senga si fordi hun gråt, og da var den andre borte! Da sov hun inntill pappaen sin. Jeg bare, «M! Du må ikke snu deg nå...» [emoji15] Tror vi skal ha en Babynest mellom oss fra nå av.
Ja, litt tryggere det! Tror egentlig ikke man legger seg oppå ungen heller selv om man sover, for man er jo klar over at de er i nærheten liksom :)
 
Hehe! Ja, da blir det jo annerledes [emoji1] Jeg syns det er skummelt å sove med baby oppå meg, men de sover ofte på brystet hos pappaen sin nå. Og nå har vi prøvd å ha en og en mellom oss i senga også (de bytter på å ikke få sove..).
I natt skulle jeg ta ut den ene av senga si fordi hun gråt, og da var den andre borte! Da sov hun inntill pappaen sin. Jeg bare, «M! Du må ikke snu deg nå...» [emoji15] Tror vi skal ha en Babynest mellom oss fra nå av.

Ja, min begynte å måtte sove slik på barsel, så vi fikk jo våre rutiner på det, med puter rundt og sånn. Men etterhvert gikk det fint å ha babynest i midten da :) Men merker at instinktene slår inn mtp samsoving, så det kjennes ikke noe utrygt ut :) Kroppen min enser jo at han er der selv i dyp søvn, så jeg kommer jo ikke til å legge meg på ham ellernoe. Men det tok jo litt tid før det kjentes greit ut ja!
 
Jeg har begynt å våkne og jeg tror at Lillejenta har falt ut av senga. Men så ligger hun bare på den andre siden :p
 
Hehe så artig å se at det er flere som har denne følelsen :)

Jeg var også sånn :)
 
Back
Topp